2

اولین جلسه هم اندیشی توسعه زیست بوم دانش‌بنیان ارس برگزار شد

  • کد خبر : 38834
  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
اولین جلسه هم اندیشی توسعه زیست بوم دانش‌بنیان ارس برگزار شد
اولین جلسه هم‌اندیشی توسعه زیست بوم دانش‌بنیان منطقه آزاد ارس با هدف بسترسازی تحقق شعار سال (توليد؛ دانش‌بنيان، اشتغال‌آفرين) برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس در این نشست که به ریاست صفر شاسفند عضو هیات مدیره و جانشین مدیرعامل این سازمان برگزار شد، در خصوص الزامات و راهکارهای توسعه زیست بوم دانش بنیان منطقه آزاد ارس و ارتقای کمی و کیفی فناوری تولید بحث و تبادل نظر گردید.
جانشین مدیرعامل منطقه آزاد ارس در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: تحقق واقعی و عملی شعار سال بواسطه سیاست گذاری درست بایستی مدنظر قرار گیرد.
شاسفند افزود: انتخاب هوشمندانه عنوان سال و توجه به حوزه تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین زمینه بسیار مناسبی را برای توسعه هرچه بیشتراجزای اکوسیستم دانش بنیان و بهره وری منابع منطقه آزاد ارس فراهم خواهد کرد.
وی گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر با تاسیس مرکز رشد فناوری، مرکز نوآوری، صندوق پژوهش و فناوری و کارخانه نوآوری در منطقه آزاد ارس گام.های زیربنایی خوبی در خصوص توسعه اقتصاد دانش بنیان در این منطقه برداشته شده است.
وی با تاکید بر انجام هم افزایی، کار تیمی، پرهیز از نگاه جزیره ای و بخشی به اجزای زیست بوم دانش بنیان در منطقه افزود: با برگزاری نشست های ماهانه با حضور تمامی مدیران و عوامل دخیل در حوزه دانش بنیان و اشتغال زایی منطقه آزاد ارس سعی خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت های علمی کشور در سیاستگذاری ها، بسترسازی های مناسبی را در جهت اجرا و تحقق شعار سال به انجام رسانیم.
لازم به ذکر است در این جلسه که با حضور معاونین اقتصادی و سرمایه گذاری، فرهنگی اجتماعی و گردشگری، فنی و زیر بنایی و توسعه مدیریت منطقه آزاد ارس، مشاور مدیرعامل ونائب رییس هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری ارس، مدیران طرح و برنامه، مرکز رشد فناوری ارس، کشاورزی، صنایع و مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری ارس برگزار شد هریک از مسئولین فوق الذکر نیز نظرات خویش را اعلام داشتند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.