7

پارکت امیران؛ بزرگترین تولیدکننده پارکت در کشور/ افزایش دو برابری ظرفیت تولید و اشتغال با تکمیل طرح توسعه

  • کد خبر : 38920
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳
پارکت امیران؛ بزرگترین تولیدکننده پارکت در کشور/ افزایش دو برابری ظرفیت تولید و اشتغال با تکمیل طرح توسعه
مدیرعامل گروه مصيبي، از پارکت امیران به عنوان یکی از پیشتازان عرصه تولید پارکت لمینت در کشور و نخستین تولیدکننده پارکت شیاردار با ضخامت 12 میل در ایران، نام برد.

تبریزمن- احمد حسن‌نژاد: جواد مصیبی شامگاه دیروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: گروه صنعتی مصیبی متشکل از چهار شرکت داخلی امیران تجارت سهند (تولیدکننده پارکت لمینت)، امیران ملامینه سهند (تولیدکننده انواع درب ضدسرقت)، امیران سلولز (خدمات آغشته‌سازی کاغذهای دکوراتیو) و امیران کارتن (تولید انواع کارتن) و یک شرکت خارجی مستقر در ترکیه تحت عنوان بارات اوغلو (فعال در حوزه تجارت خارجی مجموعه) است. این مجموعه صنعتی فعالیت خود را از سال ۹۰ با واردات و فروش پارکت آغاز کرده و از سال ۹۳ با راه‌اندازی خط تولید داخلی پارکت با ۶ پرس و دو خط کامل، فعالیت‌های خود در بخش تولید پارکت را استارت زده است.

وی، با اشاره به اینکه پارکت امیران ، بزرگترین تولیدکننده پارکت به لحاظ تیراژ و تنوع در کشور است، افزود: ظرفیت اسمی سالانه این کارخانه ۱۰ میلیون مترمربع است که هم‌اکنون با تولید سالانه پنج میلیون مترمربع پارکت با برند امیران به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مدیرعامل گروه مصیبی ادامه داد: این مجموعه با تولید پارکت در سری‌‌های مختلف سالویا، آلیسا، ماری گلد، پارکت‌های جناغی و پارکت‌هایی با ضخامت ۱۲ میل و شیاردار برای نخستین بار در سطح کشور، توانسته در کنار اشتغالزایی مستقیم ۲۵۰ نفری، از خروج ارز از کشور جلوگیری کند.

وی تاکید کرد: با اجرای طرح توسعه مجموعه در سال ۱۴۰۲، میزان اشتغالزایی مجموعه به ۴۰۰ الی ۴۵۰ نفر افزایش و زنجیره خودکفایی از چوب تا پارکت تکمیل خواهد شد.


▪️تضمین کیفیت محصولات با بهره‌گیری از مواد اولیه مرغوب و کنترل کیفی منظم

مصیبی، شعار مجموعه را «پارکت امیران؛ مکمل زیبایی» اعلام کرد و گفت: امیران پارکت به عنوان یکی از نخستین تولیدکنندگان پارکت در ایران، همواره سعی کرده محصولات خود را با بهترین کیفیت و مواد مرغوب و کنترل کیفی منظم تهیه نماید تا رضایت خاطر و اعتماد مشتریان فراهم شود.

وی در تشریح بیشتر محصولات تولیدی پارکت امیران، افزود: سه نوع پارکت؛ مصارف خانگی با گارانتی پنجساله، پارکت برای مراکز کم تردد با سقف سایش AC3 و گارانتی ده‌ساله و پارکت برای مراکز پرتردد با سقف سایش AC4 و گارانتی ۱۲ ساله با برند امیران تولید و در سطح کشور به فروش می‌رسد.

مالک گروه مصیبی در رابطه با شرایط فروش محصولات مجموعه نیز خاطرنشان کرد: امیران پارکت، پارکت‌هایی متناسب با اماکن و توان مالی اقشار مختلف جامعه تولید می‌کند. همچنین در راستای حمایت از خریداران، قراردادی با بانک سپه منعقد کرده تا خریداران پارکت بتوانند از کارت‌های اعتباری ۵۰ میلیوت تومانی بهین کارت با کارمزد ۱۸ درصد و اقساط ۳۶ ماهه بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: در حال انعقاد قراردادی دیگر با بانک ملت هستیم تا از طریق شاپ کارت این بانک، مشتریان بتوانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با اقساط ۶۰ ماهه برای خرید پارکت اقدام کنند.

وی افزود: در کنار خدمات فوق‌الذکر، پارکت امیران طرحی برای فروش ۶ماهه پارکت به کارکنان ادارات، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و…. دارد و همچنین همه ساله با راه‌اندازی جشنواره‌هایی، پارکت‌های کم‌فروش را با تخفیف ۶ درصدی در معرض فروش قرار می‌دهد.

▪️فریب پارکت‌های ارزان‌قیمت را نخورید!

این سرمایه‌گذار و فعال حوزه پارکت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره با وجود شرکت‌های عدیده عرضه‌کننده پارکت‌های ارزان‌قیمت در سطح کشور گفت: نباید فریب تبلیغات فروشندگان این قبیل محصولات که عمدتا درجه دو هستند، را خورد.

وی افزود: استفاده از پارکت، نیازمند خدمات پس از فروش قوی است تا مشتریان به خدمات پس از فروش شرکت دلگرم شوند. تجارب چند ساله ما در تولید و عرضه پارکت نیز نشان می‌دهد؛ مردم همواره به امید تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش از ما خرید می‌کنند.

وی با اشاره به مزایای استفاده از پارکت به جای سرامیک و موکت در کف منازل، گفت: برخورداری از طبع گرم، اضافه نکردن بر وزن ساختمان در مقایسه با سرامیک و کوتاه بودن زمان نصب از مزیت‌های اصلی استفاده از پارکت به عنوان پوشش‌دهنده کف ساختمان است.

مصیبی از فعالیت ۲۵ خانه امیران (نمایندگی فروش پارکت امیران) در کنار ده‌ها عاملیت فروش محصولات این برند در سطح کشور خبر داد و اظهار داشت: ۶ خانه امیران در تبریز و یک خانه امیران در شهر مراغه فعال است و در تلاشیم با اجرای طرح توسعه مجموعه، تعداد خانه‌های امیران در سطح کشور را به ۱۲۰ مورد افزایش دهیم.

▪️همایش نصابان؛ گامی در مسیر توسعه خدمات پس از فروش

وی با اشاره به ویژگی آنتی باکتریال (جلوگیری از جمع شدن حشرات) بودن پارکت‌های این مجموعه، خاطرنشان کرد: پارکت ضدآب، شعاری بیش نیست و در هیج جای دنیا نمی‌توان پارکت ضدآب پیدا کرد. با این‌حال، پارکت‌ها قابلیت تعویض و تعمیر دارند و در صورت نفوذ آب و بروز هرگونه مشکل می‌توان نسبت به تعویض قسمت خراب شده، اقدام کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی مصیبی از برگزاری همایش نصابان پارکت توسط این مجموعه در ۲۹ اردبیهشت ماه خبر داد و افزود: در این همایش که با هدف رفع مشکل تولیدکنندگان و فروشندگان پارکت در حوزه نصب برگزار می‌شود، آموزش‌های لازم برای ۴۰۰ نصاب شرکت‌کننده از اقصی نقاط کشور داده خواهد شد.

مصیبی در خاتمه سخنانش اظهار امیدواری کرد؛ همایش نصابان پارکت، زمینه را برای ایجاد باشگاه مشتریان مجموعه امیران پارکت فراهم، و این مجموعه را در ارایه خدمات پس از فروش از طریق نصابان آموزش‌دیده و ماهر یاری نماید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.