3

آل‌هاشم: ارتش به‌حق شایستگی پشتیبانی‌های امام راحل را داشت

  • کد خبر : 39040
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
آل‌هاشم: ارتش به‌حق شایستگی پشتیبانی‌های امام راحل را داشت
به گزارش تبریزمن به نقل از تسنیم ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ‌با تأکید بر تلاش مضاعف نیروهای مسلح برای تحقق شعار سال گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای ارتقاء توان نظامی و بازدارندگی خود در حوزه دانش‌بنیان وظایف مضاعف به‌عهده دارند.

به گزارش تبریزمن به نقل از  خبرگزاری تسنیم از تبریز ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم به‌مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رژه نیروهای مسلح، با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب بر تولیدات داخلی بر پایه علم و دانش و مقاوم‌سازی اقتصاد کشور گفت: فرماندهی‌کل قوا حمایت از تولید، علم و دانش را پایه اصلی پیشرفت می‌دانند و امروز وظیفه نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی حرکت در مسیر دانش‌بنیان است.

امام جمعه تبریز با یادآوری ارتقاء توان نظامی و بازدارنگی نیروهای مسلح اضافه کرد: موفقیت نیروهای مسلح در سایه دانش‌بنیان بودن در مقابله با دشمنان است.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی طی سال‌های هشت سال دفاع مقدس و پس از آن گفت: در زمان شیوع کرونا در سال‌های اخیر و همچنین حوادث طبیعی و غیرطبیعی مثل سیل، زلزله و سایر حوادث غیرمترقبه نیروهای مسلح آمادگی و خدمت‌رسانی خود را به‌خوبی نشان دادند که همه این موفقیت‌ها مرهون هدایت‌های امام‌گونه مقام معظم رهبری است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=39040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.