10

کلاس‌های آموزشی موسسه آموزش عالی نبی‌اکرم(ص) حضوری برگزار می‌شود

  • کد خبر : 39083
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کلاس‌های آموزشی موسسه آموزش عالی نبی‌اکرم(ص) حضوری برگزار می‌شود
معاونت دانشجوئی فرهنگی موسسه آموزش عالی نبی اکرم(ص) از برگزاری حضوری کلاس‌های درسی این موسسه آموزش عالی از 27 فروردین ماه خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش عالی نبی‌اکرم(ص)، دکتر شیوا ولایتی با اعلام اینکه در آغاز بهار طبیعت و همچنین بهار قران و ماه مبارک رمضان، این موسسه آموزش عالی، آغاز آموزش حضوری کلاسهای درسی خود را با ضیافت افطاری دانشجوئی در شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) جشن گرفت و از همان روز نیز کلاس‌های حضوری شروع شده و دانشجویان با شور و اشتیاق فراوان در کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

وی متذکر شد: البته کلاس‌های عملی از روز ۱۴ فرودین ماه حضوری برگزار شده‌اند اما کلاس‌های تئوری از ۲۷ فروردین ماه شروع شده است.

ولایتی با اعلام اینکه ضیافت افطاری نیز به همین منظور ترتیب داده شد بود تا آغاز کلاس‌های حضوری با حضور دانشجویان جشن گرفته شده و برای ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا نیز دعا کنند.

موسسه آموزش عالی نبی‌اکرم(ص) با بیش از ۲۶ سال سابقه در امر آموزش عالی و با دارا بودن ۵۴ رشته تحصیلی یکی از بزرگترین موسسات آموزش عالی شمالغرب کشور بوده که با آغاز همه‌گیری کرونا با راه.اندازی سیستم آموزش مجازی منحصر بفرد خود توانست روند آموزشی کلاس‌های درسی خود را تداوم داده و به عنوان یکی از موفق‌ترین موسسات آموزش عالی کشور شناخته شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=39083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.