2

دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیتکس برگزار می‌شود

  • کد خبر : 39116
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیتکس برگزار می‌شود
دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (KITEX) از تاریخ 19 تا 22 اردیبهشت ماه 1401 در محل نمایشگاه بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محور این نمایشگاه شهر هوشمند، اینترنت اشیا، فناوری‌های نوین مالی، بلاک‌چین و رمز ارزها، زیرساخت و امنیت رسانه‌های دیجیتال است و دربرگیرنده سمینار، همایش، کارگاه تخصصی و رویدادهای فن بازار و کارآفرینی خواهد بود.

برنامه‌ریزی لازم به منظور بهره‌برداری هدفمند و حداکثری از توان شرکت کنندگان مذکور در سطوح مختلف انجام گرفته است تا علاوه بر شناسایی و انتخاب شرکای توانمند در زمینه سرمایه‌گذاری در شهر هوشمند کیش، نیازهای احصا شده در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور نیز از قبل به شرکت کنندگان اعلام شود و در رویدادها و نشست‌های علمی مربوطه در حین نمایشگاه راهکارهای دانش بنیان و عملیاتی ارائه شده از سوی آن شرکت‌ها توسط تیم های مجرب بررسی و نهایتا به کار گرفته شود.

شرکت‌های علاقمند و فعال منطقه آزاد ارس در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، شتاب‌دهنده‌ها و شرکت های دانش بنیان و.. جهت شرکت در نمایشگاه مذکور و یا کسب اطلاعات بیشتر به مدیریت فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان منطقه آزاد ارس واقع در طبقه سوم سایت اداری و یا مدیریت مرکز رشد واقع در ساختمان مشاهیر مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=39116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.