3
از سوی صندوق پژوهش و فناوری ارس صادر شد؛

فراخوان ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان

  • کد خبر : 39492
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
فراخوان ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری ارس از ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و فناور خبر داد و این شرکت ها را برای دریافت تسهیلات فراخواند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، پریسا بهلولی با اعلام این خبر گفت: صندوق دانش بنیان ارس در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، تسهیلات محدودی را برای شرکت های دانش بنیان و فناور حائز شرایط با اولویت فناور ارائه می دهد.

بهلولی افزود: سقف ارائه تسهیلات متناسب با طرح فناورانه است و نرخ آن نیز بین ۴ تا ۱۸ درصد خواهد بود و با دوره بازپرداخت ۱۸ ماهه به متقاضیان واگذار می شود.

وی یادآور شد: این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش تا سقف ۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان، تولید صنعتی ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان و نمونه سازی بین ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون می باشد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری در پایان گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات می بایست حداکثر تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه درخواست کتبی خود را به این صندوق ارسال نمایند.

گفتنی است صندوق پژوهش و فناوری ارس بعنوان اولین صندوق در استان آذربایجان شرقی و مناطق آزاد کشور می باشد که در شهریور سال ۹۸ با سرمایه ثبتی ۳۰ میلیارد ریال و با هدف حمایت مالی از شرکت های فناور و دانش بنیان استان و با ترکیب سهامداری ۳۴ درصدی سازمان منطقه آزاد ارس، ۳۴ درصد شرکت مهندسی شبکه و فناوری اطلاعات همگامان، ۱۷ درصد شرکت ارس تارلا امیر و ۱۵ درصد پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی به ثبت رسیده است.

این صندوق در طی مدت فعالیت خود در قالب ارائه تسهیلات و صدور ضمانتنامه از محل منابع صندوق و خط اعتباری و محل منابع کارگزاری به ۵۶ شرکت بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات ارائه نموده و ۴۹ فقره ضمانتنامه بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان صادر نموده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=39492

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.