6
سیمان صوفیان و عملکردی در خشان

افزایش بیش از ۹۰ درصدی سود خالص

  • کد خبر : 39675
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۰۰
افزایش بیش از ۹۰ درصدی سود خالص
مهندس دلفکار ، سکاندار شرکت ، با تشریح اینکه توانایی تولید انواع محصولات مطابق با استانداردهای ملی و جهانی، بهره­ مندی از شبکه حمل و توزیع متنوع (ریلی، جاده­ای و …) و شفافیت عملکرد در جهت ارائه گزارش­های لازم برای سهامداران و سایر ذینفعان از وجوه تمایز سیمان صوفیان می­باشد افزود : با تمهیدات اندیشیده شده توانستیم درسال مالی ۱۴۰۰ بهترین بازده و رشد تمام شاخص های آماری عملکرد را برای ذینفعان و سهامداران خود به ارمغان بیاوریم
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سهامی عام کارخانجات سیمان صوفیان مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ در محل سالن تلاش تشکیل گردید.
در این مجمع که با حضور ۶۷/۷۶ درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی در حال برگزار ی است، ریاست مجمع برعهده آقای طالبی میباشد، که سرکار خانم ژیلا سماواتی و آقای محمد رضا حساس در مقام نظار اول و دوم و آقای عابدین زاده (( معاون مالی مجموعه)) به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.


درادامه مجمع مهندس سعید دلفکار ، مدیر عامل جوان و بازارشناس صنعت سیمان کشورمان ، به قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ پرداخت .
به گفته وی شرکت سیمان صوفیان با بیش از چهاردهه فعالیت، یکی از تولیدکنندگان مطرح در صنعت سیمان می­باشد. این شرکت سعی دارد با استفاده از سیستم­های نوین مدیریتی، نیروهای انسانی کارآمد، تکنولوژی­های نوین، کنترل و مدیریت هزینه ­ها، کنترل و مدیریت مصرف انرژی، ارتقاء محصولات و ایجاد محیطی پاک و ایمن موجب خلق ارزش برای مشتریان و سایر ذی­نفعان گردد.

مهندس دلفکار با تشریح اینکه توانایی تولید انواع محصولات مطابق با استانداردهای ملی و جهانی، بهره­ مندی از شبکه حمل و توزیع متنوع (ریلی، جاده­ای و …) و شفافیت عملکرد در جهت ارائه گزارش­های لازم برای سهامداران و سایر ذینفعان از وجوه تمایز این شرکت می­باشد .

شایان ذکر است مهم­ترین محصولات تولیدی این شرکت، انواع سیمان­های خاکستری بوده و چشم انداز حرکت به سوی گسترش تولید محصولات متنوع و مطابق با استانداردهای ملی و جهانی و همچنین سازگار با محیط ­زیست از جمله سیمان­های کامپوزیت و آمیخته، همچنین فروش مواد اولیه از قبیل سنگ آهن، سنگ گچ و پوزولان را در برنامه خود قرار داده است.
سکاندار شرکت در فراز دیگری از گزارش خود اعلام کرد که آذربایجان­شرقی و بخصوص شهر تبریز و استان­های همجوار منطقه شمال ­غربی بعنوان بازارهای هدف داخلی و کشورهای غرب و شمال ایران و توسعه بازارهای صادراتی از راهبردهای اصلی این شرکت می­باشد.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=39675

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.