10

تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک دانشگاه نبی‌اکرم(ص) و دانشگاه علوم پزشکی تبریز امضا شد

  • کد خبر : 40255
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک دانشگاه نبی‌اکرم(ص) و دانشگاه علوم پزشکی تبریز امضا شد
بنا به اعلام ریاست دانشگاه نبی اکرم(ص) پس از عقد تفاهم‌نامه فیمابین دانشگاه نبی اکرم(ص) و دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشجویان دانشگاه نبی‌اکرم(ص)، از امکانات و تجهیزات تخصصی آزمایشگاه جامع تحقیقاتی، اساتید به عنوان استاد راهنما و... استفاده خواهند کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی دانشگاه نبی اکرم(ص)، دکتر میلانی رئیس دانشگاه نبی اکرم(ص) با حضور در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک فیمابین را امضاء نمود.

در این جلسه ابتدا دکتر شهابی، معاون فناوری و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی تبریز، به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات علمی این دانشگاه هم در زمینه کووید ۱۹ و هم در زمینه‌های تخصصی داروسازی، تحقیقات پزشکی و تحقیقات علوم آزمایشگاهی پرداخت و آن دانشگاه را سرآمد ساخت پروتزهای مصنوعی اعضا انسان بالاخص دست و انگشتان دست دانست و اعلام کرد: این دانشگاه اولین دانشگاهی است که توانسته پروتزهای هوشمند دست را که مستقیما از مغز فرمان می‌گیرند، بسازد.

وی همچنین تاسیس پارک علم و فناوری سلامت را فرصت مغتنمی برای همه دانشجویان منطقه دانست که با مشارکت خود در طرح‌های دانش‌بنیان این پارک هم در پیشرفت علمی مشارکت داشته و هم منافع خوب مالی برای آنان در بر خواهد داشت

رئیس دانشگاه نبی اکرم(ص) نیز با تشریح فعالیت‌های علمی و آموزشی دانشگاه نبی اکرم(ص)، این دانشگاه را اولین دانشگاهی در منطقه دانست که رشته.های منحصربفردی همچون هوش مصنوعی و بیوانفورماتیک را ایجاد و در آن رشته‌ها فارغ‌التحصیلان فروانی تحویل جامعه داده است.

دکتر سیدمحمدرضا میلانی، امضا تفاهم‌نامه فیمابین را فرصت مغتنمی دانست که دانشجویان و اساتید از آن بهره‌مند خواهند شد.

در پایان، تفاهم‌نامه فیمابین دانشگاه نبی‌اکرم(ص) و دانشگاه علوم پزشکی تبریز به امضای طرفین رسید و به موجب آن دانشجویان دانشگاه نبی اکرم(ص) به عنوان فرصت تحقیقاتی خواهند توانست از آزمایشگاه جامع تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی استفاده نمایند. ضمنا امکان استفاده دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از اساتید آن دانشگاه به عنوان استاد راهنما و استاد مشاور در پایان‌نامه‌های‌شان فراهم گردید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=40255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.