2

اجرای ۱۳۵ کیلومتر شبکه گاز در آذربایجان‌شرقی در ۳ ماهه اول سال

  • کد خبر : 40354
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
اجرای ۱۳۵ کیلومتر شبکه گاز در آذربایجان‌شرقی در ۳ ماهه اول سال
سرپرست شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: در سه ماهه اول سال، با اجرای 135 کیلومتر شبکه گاز در اقصی نقاط استان، کل شبکه گذاری این شرکت با احتساب خطوط انتقال به 24506 کیلومتر افزایش یافت.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، نادر کمالی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: اجرای این متراژ قابل توجه از شبکه گازرسانی در سه ماه ابتدایی سال، حاکی از تلاش و اهتمام جدی شرکت در اتمام پروژه های گازرسانی و نویدبخش تحقق اهداف محرومیت زدایی از طریق توزیع عادلانه رفاه در اقصی نقاط استان است.

سرپرست شرکت گاز استان ادامه داد: هم اکنون گازرسانی به ۱۲۷ روستای استان در دست اجرا است که غالباً از پیشرفت چشمگیری برخوردار بوده و به زودی به مدار مصرف گاز متصل خواهند شد و با بهره برداری از شبکه روستاهای یاد شده، تعداد روستاهای بهره مند استان به ۲۴۸۷ روستا خواهد رسید.

وی همچنین افزود: علاوه بر روستاهای در دست اجرا، گازرسانی به ۷۷ روستا در مرحله طراحی و گازرسانی به ۱۴ روستا نیز در مرحله انتخاب پیمانکار مجری قرار دارد که به زودی با به ثمر رسیدن این پروژه ها، اتمام گازرسانی شهری و روستایی در خطه آذربایجان شرقی اعلام خواهد شد.

این مقام مسؤول شرکت گاز تصریح کرد: با جذب بیش از ۸ هزار مشترک جدید در سه ماهه اول سال جاری و بهره مندی ایشان در زمره سایر مصرف کنندگان انرژی پاک گاز طبیعی، آمار کل مشترکین شهری و روستایی استان به ۱۷۳۰۲۱۳ مشترک افزایش پیدا کرده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=40354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.