3

روند مثبت شرکت سیمان صوفیان با افزایش ۱۴۴ درصدی سود خالص در سه ماه نخست سال

  • کد خبر : 40935
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
روند مثبت شرکت سیمان صوفیان با افزایش ۱۴۴ درصدی سود خالص در سه ماه نخست سال
مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان گفت: این شرکت با عملکرد مناسب در تولید و فروش محصولات، توانست رشد ۱۴۴ درصد سود خالص و ۸۴ درصد درآمد حاصل از فروش نسبت به دوره مشابه سال قبل در سه ماهه نخست سال 1401 را کسب کند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سعید دلفکار در این رابطه گفت: این شرکت به منظور ارزش‌آفرینی برای ذینفعان، مجدانه رشد و تعالی سازمانی را سرلوحه خود قرار داده است، به طوری که ارائه بهترین راندمان، برترین کیفیت محصول و بازده مالی خوب در سالجاری، مؤید چنین اعتقادی در این سازمان است.

وی تصریح کرد: شرکت سیمان صوفیان با تکیه بر نیروی انسانی متخصص، افزایش بهره‌وری و اعمال سیستم‌های مدیریتی نوین، مدیریت هزینه‌ها، کنترل نقدینگی و مراقبت مستمر از سیستم مدیریت بازار، توانست رشد ۱۴۴ درصدی سود خالص و ۸۴ درصدی درآمد حاصل از فروش در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه سال قبل را بدست بیاورد.

مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان با خاطرنشان ساختن قابلیت ها و انعطاف در تولید انواع محصولات افزود: این شرکت با کامل نمودن سبد محصولات خود از جمله سیمان مرکب (سیمان سبز) و… و تنوع بخشیدن به محصولات و همچنین رعایت استانداردهای سیمان موجب افزایش فروش محصولات تولیدی خود شده و رضایت‌مندی مشتریان را بدنبال داشته است.

وی ادامه داد: سیمان به عنوان یکی از مهمترین عناصر توسعه‌ای در تامین زیرساخت‌های اقتصادی کشور، نهاده‌ای استراتژیک محسوب می‌شود و امکان ارزآوری بالایی دارد و چنانچه حساسیت و سیاست‌گذاری مناسب در این صنعت، انجام شود این صنعت قابلیت های بسیار بالایی در تأثیرگذاری بر میزان صادرات غیرنفتی دارد.

دلفکار در پایان اظهار امیدواری کرد: با اتکال به خداوند متعال و همیاری و همدلی همکاران و با استفاده از استراتژی‌های مهم شرکت شامل بالاترین راندمان تولید، محصول با کیفیت و افزایش بازده مالی بتوانیم به تمامی استراتژی‌ها و اهداف سازمان دست یابیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=40935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.