10

آمادگی ایران برای توسعه مراودات اقتصادی با نیکاراگوئه در زمینه‌های ریلی، سیمان و فولاد

  • کد خبر : 40964
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
آمادگی ایران برای توسعه مراودات اقتصادی با نیکاراگوئه در زمینه‌های ریلی، سیمان و فولاد
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت در دیدار با وزیر ترابری و زیرساخت‌های نیکاراگوئه از آمادگی کشورمان برای توسعه مراودات اقتصادی دو کشور در زمینه‌های ریلی، سیمان و فولاد خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، در دیدار معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت با وزیر ترابری و زیرساخت‌های نیکاراگوئه، دو طرف بر تعمیق روابط اقتصادی و افزایش سطح مراودات صنعتی در حوزه‌های مختلف تأکید کردند.
«منوچهر منطقی» با اشاره به ظرفیت‌های مهم صنعتی ایران در حوزه‌های مختلف و با توجه به طرح‌های دولت نیکاراگوئه در ایجاد خطوط ریلی، افزود: ایران در ایجاد کامل خطوط ریلی در سه بخش زیرساخت تامین واگن و لوکوموتیو، تجهیزات کنترلی خطوط ریلی برای ایجاد ایمنی و بالا بردن بهره‌وری خطوط ریلی، آمادگی دارد.
وی به ظرفیت صادراتی ایران در حوزه سیمان و فولاد به نیکاراگوئه اشاره و تاکید کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌تواند در این باره از محل مازاد تولید داخلی اقدام کند.
همچنین «موخیکا اوبرگون»، وزیر ترابری و زیرساخت‌های نیکاراگوئه نیز ضمن اذعان به پیشرفت‌های ایران در حوزه‌های مختلف باوجود فشارهای جهانی، از افزایش سطح مراودات تجاری کشورش با ایران استقبال کرد. وی ضمن درخواست از ایران برای تأمین نیازهای نیکاراگوئه در حوزه سیمان و فولاد، خواستار انتقال فناوری و صادرات محصولات ریلی ایران به این کشور شد

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=40964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.