7

وضعیت مطلوب آرد در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 41098
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
وضعیت مطلوب آرد در آذربایجان شرقی
دبیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان شرقی گفت: وضعیت ذخیره آرد در استان در شرایط فعلی مطلوب است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، گزارش علیرضا شاهدی با بیان اینکه در استان یک میلیون و ۱۵۰ هزار تن ذخیره سازی آرد داریم ادامه داد: فصل خرید تضمینی گندم شروع شده و نگرانی از خرید گندم و نگهداری آن نداریم.

وی افزود: طرح عادلانه سازی یارانه‌ها با برنامه ریزی، مطالعه و کارشناسی دقیق دولت سیزدهم به مرحله اجرا رسیده است اعلام کرد: اجرای این طرح، از هدررفت نان در کشور و قاچاق گسترده آرد یارانه‌ای جلوگیری می‌کند.

شاهدی گفت: تمامی نانوایی‌ها با نصب دستگاه کارتخوان هوشمند به صورت منظم رصد می‌شوند و در مرحله بعد هر نانوا بر اساس میزان پخت نان یارانه دریافت می‌کند و با اجرای این طرح ساماندهی بیشتری بر نحوه پخت و توزیع نان انجام خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در آذربایجان شرقی ۶ هزار و ۶۰۰ واحد نانوایی وجود دارد اظهار کرد: با توجه به این‌که فعلا آرد یارانه‌ای به واحد‌های نانوایی پرداخت می‌شود، شکل پرداخت یارانه نان تغییری نخواهد داشت.

شاهدی اضافه کرد: بعد از اینکه آرد نانوایی‌ها آزاد شد دولت مابه‌التفاوت قیمت نان را به حساب نانوایان واریز کرده تا مردم کماکان نان را به قیمت قبل خریداری کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=41098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.