7
در دیدار کیانی و سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی مطرح شد:

راه اندازی مرکز بین المللی فنی و حرفه ای ارس

  • کد خبر : 41339
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
راه اندازی مرکز بین المللی فنی و حرفه ای ارس
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی از راه‌اندازی مرکز بین المللی فنی وحرفه‌ای ارس خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد ارس، مجید کیانی در دیدار با سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به افتتاح مرکز بین‌المللی فنی و حرفه‌ای ارس در روزهای آتی، اظهار داشت: پردیس‌ها باید برای جذب دانشجوی خارجی برنامه‌ریزی کنند. نباید مسیر به گونه‌ای طی شود که با فاصله‌گیری از هدف‌گذاری محل تولید مدرک شوند.

وی خاطرنشان کرد: باید برای مرکز بین‌المللی فنی‌وحرفه‌ای ارس برنامه‌ی کوتاه‌مدت و میان‌مدت تعریف و توسط سازمان منطقه آزاد ارس، بر اجرای این برنامه‌ها نظارت شود. خروجی این اتفاقات مبارک باید ملموس باشد و ما شاهد انحراف از هدف تعیین‌شده نشویم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اعلام حمایت از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی فروش کالا، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما در سازمان، زمینه‌سازی برای برگزاری نمایشگاه‌های فصلی است تا ضمن جذب گردشگران با اعمال بسته‌های تشویقی، امکان فروش کالاها و رونق مراکز گردشگری و اقامتگاه‌ها مهیا شود.

علی مشایخی؛ سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار با تقدیر از مدیرعامل منطقه آزاد ارس در حمایت از افتتاح مرکز بین‌المللی فنی‌وحرفه‌ای ارس در راستای احیاء دیپلماسی مهارت، ابراز داشت: هدف از افتتاح این مرکز تربیت نیروهای متعهد و متخصص برای رفع نیاز صنایع استان به‌ویژه مراکز تولیدی و صنعتی منطقه آزاد ارس است.

وی با اشاره به اینکه صنایع در مواجهه با کمبود نیروی کار نیاز به حمایت از مهارت‌افزایی و آموزش را درک کرده‌اند، خاطرنشان کرد: برای آغاز آموزش کارگاهی در ارس تارلا، کفش دنیلی و جلفاکاران با همکاری معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد ارس مجوزهای قانونی صادر شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=41339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.