5
دبیر اجرائی ستاد اربعین استان:

۴۳ موکب از آذربایجان شرقی در اربعین حسینی فعال می‌شود

  • کد خبر : 42001
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
۴۳ موکب از آذربایجان شرقی در اربعین حسینی فعال می‌شود
دبیر اجرائی ستاد اربعین آذربایجان شرقی گفت: ۴۳ موکب از استان در مراسم پیاده روی اربعین فعال شده و به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

به گزاش آژانس خبری تبریزمن، جعفر رزمی یکشنبه شب در همایش استانی مدیران مواکب آذربایجان شرقی در سراب افزود: ۴۱ موکب استان در کشور عراق و ۲ موکب در پایانه های مرزی مهران و شلمچه مستقر شده و به زائرین اربعین حسینی خدمات ارائه خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: بعد از وقفه ۲ ساله، ستاد اربعین حسینی با ۱۵ کمیته در استان تشکیل شده و تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی استان برای برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی به کار گرفته شده است.
وی با بیان اینکه زائران باید از قبل در سامانه سماح ثبت نام کنند، تاکید کرد: زائران مراحل ثبت نام و اخذ گذرنامه را به روزهای پایانی عزیمت به زیارت اربعین موکول نکنند .
علی حق بیگی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اینکه برای ورود به کشور عراق تزریق حداقل ۲ دُز واکسن الزامی است، افزود: در صورتی که مدت ۶ ماه از تزریق آخرین دُز واکسن این گروه از زائران گذشته باشد، باید در ایام باقی مانده دُز یادآور را نیز تزریق کنند .

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=42001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.