3

ممنوعیت فروش اجباری نان کنجدزده در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 42346
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
ممنوعیت فروش اجباری نان کنجدزده در آذربایجان شرقی
علیرضا عفوی اظهار کرد: به هیچ عنوان اضافه کردن مواد افزودنی از جمله کنجد جز به دلخواه و درخواست مشتری مورد قبول نیست و فروش اجباری نان‌های کنجدی تخلف است و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، وی خاطرنشان کرد: آرد سهمیه‌ای به هیچ عنوان متعلق به نانوایی نیست و ویژه مردم منطقه است و این حقی را برای نانوایی ایجاد نمی‌کند؛ نانوا فقط عامل توزیع است و در صورت تخلف با او برخورد می‌شود؛ قیمت نان هم مشخص است و در تمام نانوایی‌ها باید نصب شود و مردم می‌توانند عدم نصب قیمت در نانوایی را به بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی گزارش کنند تا به سرعت رسیدگی شود.

عفوی با بیان اینکه نان یک کالای استراتژیک مردم است و به همین دلیل با هیچ فرد متخلفی تعارف نداریم و با متخلفان به شدت برخورد می‌کنیم گفت: رعایت کیفیت لازم و وزن نان از سوی نانوایی‌ها مورد توجه تیم‌های نظارت و بازرسی است.

معاون مدیریت بازرسی و نظارت بربازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه بازرسی از بازار تخم مرغ به علت برخی موارد موجود در عرضه و بازار در دستور کار همکاران بازرسی قرار گرفته است ادامه داد: قیمت مصوب هر شانه تخم مرغ برای مصرف کننده در بازار ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان است و با متخلفانی که هرشانه تخم مرغ را بیشتر از نرخ مصوب به فروش برسانند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه نیرو‌های بسیج همواره در شرایط سخت بازار به میدان آمده و با کمک به سازمان‌های متولی زمینه افزایش نظارت بر واحد‌های متخلف را فراهم کرده‌اند گفت؛ هدف از بازدید‌ها و نظارت‌ها مبارزه با گران فروشی و تشدید نظارت و بازرسی با توجه به انتزاع نظارت و بازرسی برمحصولات کشاورزی از تولید تا مصرف است.

عفوی همچنین بر نگاه فرهنگی بر طرح و نگاه ارشادی، نظارت بر چرخه تولید، عرضه و توزیع و هم افزایی بر تلاش مجموعه بسیج اصناف، اداره صمت و مدیریت جهاد کشاورزی تاکید کرد و افزود: با دسترسی به سامانه سیمبا در بحث بازرسی و نظارت برای کلیه بازرسان و نیز مشکلات خودرویی با توجه به مکاتبات انجام شده با وزارت جهاد کشاورزی و سازمان به زودی رفع خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=42346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.