7
مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست:

نوسازی ناوگان تاکسیرانی تبریز با وام ۵۰ میلیونی

  • کد خبر : 42395
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
نوسازی ناوگان تاکسیرانی تبریز با وام ۵۰ میلیونی
مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست کشور گفت: نوسازی ناوگان تاکسیرانی، مدیریت پسماند و ماشین‌آلات سنگین این سازمان اولویت صندوق ملی محیط زیست در تبریز است که با همکاری شهرداری تبریز انجام می‌گیرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سجاد انجم‌شعاع عصر امروز در دیدار با محبوب تیزپاز، قائم مقام شهردار و مدیران عامل سازمان‌های پسماند و تاکسیرانی شهرداری تبریز اظهار کرد: طرح سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در طراحی دستگاه‌های تولید خشکاله در مبدأ طرح خوبی است که می‌تواند به صورت پایلوت در تبریز به اجرا درآید.
وی افزود: در فاز اول می توان در یکی از شهرهای کوچک استان و یا در یکی از محلات تبریز این طرح را اجرایی کرده و در آینده گسترش داد.
مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست ادامه داد: در بحث خودروهای فرسوده و آلاینده شهری با تعیین اولویت تاکسی‌های شهری از سوی سازمان محیط زیست استان می‌توانیم تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با نرخ ۱۲ درصد و بازپرداخت چهار ساله ارائه کنیم.
وی اضافه کرد: آماده اجرای یک برنامه هدفمند برای نوسازی تاکسی های شهری تبریز در عرض شش ماه آینده هستیم.
انجم‌شعاع با اشاره به احداث خانه‌های سبز در شهر  قم خاطرنشان کرد: طرح خانه‌های سبز به صورت پایلوت در شهر قم اجرایی شده است که این خانه‌ها برق خود را از انرژی خورشیدی و آب مورد نیازخود را از طریق پساب شستشو تامین می‌کنند.
وی افزود: سازمان محیط زیست نیز مشوق‌هایی برای سازندگان این خانه ها ارائه می‌کند و می توانیم این طرح را نیز در تبریز اجرایی کنیم.
مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست یادآور شد: موارد مطرح‌شده در این جلسه پروژه‌محور بود و می‌توانیم همانند استان گلستان و با نگاهی کلی‌تر صندوق مشترک محیط‌زیست در آذربایجان‌شرقی را تأسیس کنیم که منابع مالی مشخصی داشته و خودگران است.
وی اضافه کرد: در حوزه پسماند صندوق ملی محیط‌زیست ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز  پرداخت می‌کند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=42395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.