7
مدیرعامل سایپا آذربایجان خبر داد؛

توسعه صادرات و تنوع تولید دو برنامه کلی سایپا آذربایجان

  • کد خبر : 42563
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
توسعه صادرات و تنوع تولید دو برنامه کلی سایپا آذربایجان
مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان از برنامه ریزی برای توسعه و افزایش صادرات و نیز تنوع بخشی به محصولات و بازار مشتریان این شرکت خبر داد.

به گزارش آژاس خبری تبریزمن، “روح الله زینالی” با اعلام این مطلب افزود: سعی داریم سبد مشتریان سایپا آذربایجان را تنوع ببخشیم و در همین راستا پمپ هیدرولیک تیبا را که پیش از این از امارات وارد می شد طراحی، داخلی سازی و تولید کرده ایم.
وی همچنین از افزایش ۳۵ درصدی تولید سایپا آذربایجان خبر داد و گفت: سال گذشته صادرات یک میلیون دلاری قطعات موتور، نیمه موتور، موتور و گیربکس به بازار عراق داشتیم و امسال تا کنون حدود ۳۰۰ هزار دلار صادرات انجام داده ایم.
زینالی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که برای افزایش تولید در سال جاری و سال آینده برنامه ریزی می کنیم، افزود: در این راستا و با اقدامات موثر در تولید ست بلنک تیبا و پراید، رکود تولید شرکت نسبت به سال های قبل شکسته شد و همچنین در تعمیر و نوسازی ماشین آلات مستعمل و نیز تعمیرات اساسی ساختمان ها و تجهیزات آزمایشگاهی و کالیبراسیون اقدامات موثری انجام داده ایم.
وی در خصوص برنامه این شرکت برای تولید خودروی کامل نیز، گفت: تبریز ظرفیت های بی بدیلی در قطعه سازی و مجموعه سازی دارد و شرکت سایپا آذربایجان نیز برای تکمیل زنجیره تولید خودرو در تبریز هر وظیفه ای محول شود را به انجام خواهد رساند.
مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان با اشاره به اهمیت صادرات، برنامه ریزی برای افزایش صادرات و نیز تنوع بخشی به محصولات و بازار مشتریان سایپا آذربایجان اظهار داشت: در راستای تنوع بخشی به سبد مشتریان، پمپ هیدرولیک تیبای وارداتی را طراحی، داخلی سازی و تولید کردیم.
زینالی در خاتمه سخنان خود به افزایش تولید این شرکت در طی سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ نفر نیروی جدید که اکثر آنها فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند جذب کرده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=42563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.