9
فرمانده سپاه امامت تبریز:

خبرنگاران، افسران جنگ نرم در برابر دشمن هستند/مطالبه گری در عین دشمن شناسی در راس کار رسانه ای است

  • کد خبر : 42556
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
خبرنگاران، افسران جنگ نرم در برابر دشمن هستند/مطالبه گری در عین دشمن شناسی در راس کار رسانه ای است
فرمانده سپاه امامت تبریز از خبرنگاران به عنوان افسران و پیش قراولان مبارزه با جنگ نرم و نیز تبیین اهداف، آرمان ها و حقیقت های بنیادی ایران اسلامی در برابر دشمنان قسم خورده نظام یاد کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، “سرهنگ حسین پور اسماعیل” در نشست خبری مدیرعامل سایپا آذربایجان با اصحاب رسانه استان با اعلام این مطلب افزود: خبرنگاران باید در کنار رسالت و وظیفه روشنگری، آگاهی بخشی و مطالبه گری و نیز پی گیری مطالبات بحق مردم، هوشمندانه توطئه ها و تخریب های دشمن علیه مردم و نظام اسلامی و انقلاب را رصد کرده و به عنوان افسران جنگ نرم در عصر حاضر عمل کنند.
وی با تاکید بر این که خبرنگاران نقش محوری در اطلاع رسانی و بیان عملکرد نظام دارند، لازمه خنثی سازی توطئه های دشمنان در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را حرکت هدفمند و دشمن شناسی رسانه های گروهی دانست و ادامه داد: هم اکنون دشمنان با هدف وارونه جلوه دادن دستاوردهای نظام اقدامات بسیار وسیعی را آغاز کرده اند که مقابله با چنین حملاتی نیازمند شناسایی و با برنامه عمل کردن رسانه ها است.
وی با اشاره به فعالیت قشر بسیج کارگری سپاه امامت تبریز، بخش صنعت را از مهم ترین مولفه ها در حوزه تولید عنوان و بیان کرد: تلاش داریم با آشنایی اهالی رسانه با این بخش ها توان داخلی را بیشتر از گذشته معرفی کنیم و خبرنگاران باید این توان و فعالیت ها را منعکس کنند.
پوراسماعیل نقش بسیج را در حوزه کارگری تبیین فعالیت های آن، تشکیل هیات اندیشه ورزی به عنوان نیروی فکری در این راستا و مطالبه گری از مسئولان برای بهره وری بیشتر برشمرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=42556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.