12

جاده اهر-تبریز تا پایان مهرماه سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد

  • کد خبر : 42676
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
جاده اهر-تبریز تا پایان مهرماه سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد
فرماندار اهر با انتقاد از کندی عملیات اجرایی زیرگذر ورودی اهر گفت: متاسفانه این پروژه به دلایلی با پیشرفت فیزیکی بسیار کم در حال اجرا است و باید در ادامه پروژه تسریع شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، ابوالفضل غنی زاده افزود: هیچ بهانه‌ای برای تسریع در عملیات ساخت و اتمام پروژه‌های راه از جمله زیرگذر ورودی اهر و جاده اهر-تبریز وجود نداشته و این پروژه‌ها باید برای کاهش بار ترافیکی تا پایان مهر ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: برای تکمیل و افتتاح طرح های هفته دولت در شهرستان اهر حدود ۱۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است که در این راستا برای حوزه بهداشت و درمان، آموزش و ورزش ۵۰ میلیارد تومان، حوزه های راهداری و اقتصاد و بانکداری حدود ۹۵ میلیارد تومان و سایر مبالغ نیز در حوزه های کشاورزی، بنیاد مسکن، برق و مخابرات هزینه شده است.

وی گفت: از جمله کارهای انجام شده در حوزه بهداشت و درمان که همزمان با افتتاح پروژه های دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با حضور وزیر بهداشت، استاندار، نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد استانی و شهرستان اهر به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افتتاح دستگاه MRI بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان بود که برای بیماران شهرستان های منطقه ارسباران و حتی شهرستان های همجوار خدمت رسانی خواهد کرد.

غنی زاده در ادامه از کلنگ احداث مرکز بوم گردی منطقه فندقلو، ورزشگاه دانش آموزی و سایر پروژه های دیگر خبر داد و گفت: امیدواریم مراحل ساخت و بهره برداری از این طرح ها در آینده نزدیک به پایان برسد.

وی همچنین با اشاره به آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی ۶ کیلومتر از بزرگراه اهر – مشگین شهر جهت کاهش بار ترافیکی و جلوگیری از حوادث جاده ای افزود: متأسفانه پروژه های زیادی از سال های گذشته در حوزه های مختلف آغاز شده که تاکنون به سرانجام نرسیده است و انتظار داریم مسئولان ذیربط هرچه سریع تر با اخذ مجوزها و منابع مالی لازم در تکمیل و اتمام این پروژه ها اقدامات جدی نمایند.

فرماندار اهر همچنین از احداث کاروانسرا در منطقه تجاری سه دکان(اوچ دکانلار) این شهرستان نیز خبر داد و گفت: مراکز تاریخی اهر و منطقه ی ارسباران از نظر فرهنگی حائز اهمیت می باشد، لذا صیانت از این بناهای قدیمی و اماکن تاریخی نوعی ارج گذاری قلمداد می شود و امیدواریم هرچه سریع تر این بنای فاخر با مشارکت بخش خصوصی و با نظارت اداره میراث فرهنگی، گردشگری ‌و صنایع دستی بازسازی و احداث شود تا برای توسعه صنعت گردشگری و جذب توریسم به این شهرستان مثمر ثمر شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=42676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.