7
اخطار جدی به مدیران بهانه ساز

جریمه بانکهای ضد تسهیلات در تبریز

  • کد خبر : 42775
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
جریمه بانکهای ضد تسهیلات در تبریز
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی: نرخ تورم ما از نرخ متوسط کشوری بالاتر است، اما روند آن نسبت به گذشته کاهشی است؛ این در حالی‌ست که نرخ تورم در میانه کشور افزایشی است

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،نرخ تورم ما از نرخ متوسط کشوری بالاتر است، اما روند آن نسبت به گذشته کاهشی است؛ این در حالی‌ست که نرخ تورم در میانه کشور افزایشی است این عوامل مختلفی می‌تواند داشته باشد، یکی از دلایل می‌تواند مرزی بودن استان ما باشد، وقتی یک استان مرزی است، نرخ ارز بر قیمت کالاهای داخلی تاثیر می‌گذارد.

شرکت‌هایی که در آذربایجان‌شرقی فعالیت دارند باید حساب‌هایشان به خود استان منتقل شود. ما به این موضوع ورود کردیم و ۵۰ شرکت استان را در آوردیم، در عرض چهار ماه اطلاعات بانکی و ریز حساب‌های ریالی و ارزی این‌هارا استخراج کردیم و در حال پالایش و بررسی هستیم و به‌دنبال این هستیم که رده بندی کنیم که این قسمت از حساب‌های این شرکت در فلان استان است.

انتظار ما این است که وقتی یک شرکتی خصوص بزرگ در استان داریم، آن شرکت مسئولیت اجتماعی خود در قبال استان را نیز انجام دهد.

چنانچه یک بانک تسهیلات مصوبی را پرداخت نکند، برای آن‌ها جریمه‌ در نظر گرفته می‌شود؛ بر روی تمامی بانک‌ها نظارت ویژه داریم و در حال حاضر تمامی بانک‌ها مکلف هستند که بخش‌نامه‌های بانکی را رعایت کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=42775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.