9

۲۳ طرح طی در آخرین روز از هفته دولت در مراغه افتتاح شد

  • کد خبر : 42853
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
۲۳ طرح طی در آخرین روز از هفته دولت در مراغه افتتاح شد
همزمان با آخرین روز از هفته دولت ۲۳ طرح در حوزه‌های عمران روستایی، بهداشت و دامداری در مراغه افتتاح و یک سالن ورزشی خیرساز نیز کلنگ‌زنی شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه روز سه‌شنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری از طرح‌های افتتاحی اظهار داشت: ۱۱۵ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی از محل اعتبارات قیر رایگان در ۲۱ روستای شهرستان از جمله این طرح‌هاست.

داود اسدیان بیان کرد: بنیاد مسکن شهرستان نیز ۱۴ میلیارد تومان با مشارکت دهیاری‌ها برای آسفالت‌ معابر روستاهای گل‌تپه، آغجه‌کهل، اوخچی، قم‌تپه، داش بلاغ بازار، آلماچوان، کرمجوان، کرج‌آباد، کرده‌ده، ینگجه، بلوک‌آباد، ورجوی، قلعه‌خالصه، علویان ساروجه، آشان، قره‌برقع، محسن‌آباد، آغبلاغ علیا و سفلی و حاجی‌باقرکندی هزینه کرده است که همه آنها در روز جاری افتتاح شد.

وی ادامه داد: همچنین آسفالت‌ریزی روستای علویان به صورت نمادین به مساحت هشت هزار مترمربع و با یک‌ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه افتتاح شد.

به گفته وی پایگاه سلامت شهری غیرضمیمه سهند نیز در ساختمانی با ۶۵۰ مترمربع زیربنا و چهار میلیارد تومان هزینه عمرانی و یک میلیارد تومان هزینه تجهیز به صورت رسمی افتتاح شد.

فرماندار مراغه با اشاره به اینکه عملیات ساخت این مجموعه‌ از سال ۱۳۹۷ آغاز شده بود، اضافه کرد: این پایگاه با ۱۵ کادر و ۲ پزشک، ۱۰ هزار نفر از اهالی منطقه سهند را تحت پوشش قرار می‌دهد.

اسدیان افزود: امروز سالن پیش‌سرد جدید کشتارگاه مراغه نیز با ۳۰ تن ظرفیت ذخیره لاشه دامی و مجهز به بروزترین سیستم برودتی افتتاح شد که برای آن ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: مخزن ذخیره آب و دستگاه کلریناتور به ظرفیت ۲۰۰ هزار لیتر جهت تامین آب بهداشتی مورد استفاده در خط کشتار با ۵۰۰ میلیون تومان هزینه هم دیگر پروژه کشتارگاه صنعتی دام مراغه است که در این روز به بهره‌برداری رسید.

سالن چندمنظوره ورزشی و خیرساز روستای «تازه‌کند علیا» که از سوی یکی از خیران نیک‌اندیش شهرستان در محوطه مدرسه این روستا با سه میلیارد تومان هزینه ساخته می‌شود هم امروز توسط فرماندار مراغه کلنگ‌زنی شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=42853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.