4

جمع آوری ۳۰ وانت بار سدمعبر کننده از معابر منطقه ۱۰

  • کد خبر : 43023
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
جمع آوری ۳۰ وانت بار سدمعبر کننده از معابر منطقه ۱۰
شهردار منطقه ۱۰ تبریز از توقیف ۳۰ وانت بار عرضه میوه و تره بار سد معبر کننده درپنج ماهه اول سال جاری در سطح حوزه منطقه خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: به منظور جلوگیری از سد معبر محلات و خیابانها، ایجاد مزاحمت های شغلی برای کسبه، ایجاد نازیبایی های بصری در سطح منطقه و ایجاد بی نظمی و ترافیک در خیابان ها، جمع‌آوری سد معبر و وانت بارهای میوه فروشی در سطح حوزه توسط تلاشگران حوزه خدمات شهری این منطقه با یک برنامه منسجم، همچنان تداوم دارد.

وی ادامه داد: در این راستا پیرو درخواستهای متعدد و مکرر شهروندان مبنی بر رفع این مشکلات در طی پنج ماه اخیر ۳۰ مورد از وانت بارهای سطح منطقه با همکاری عوامل سد معبر خدمات شهری منطقه در مناطقی از حوزه استحفاظی از جمله میدان انقلاب، رضوانشهر ، و… جمع آوری شده است.

زارعی تصریح کرد: معابر عمومی متعلق به عموم شهروندان است و هرگونه اشغال فضاهای عمومی به منظور استفاده شخصی بدون مجوز، سد معبر و در قانون ۵۵ شهرداری تخلف شناخته شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۰ تمام توان خود را در این خصوص بکار گرفته است افزود: هدف از طرح جمع‌آوری موارد سد معبر را افزایش رضایتمندی شهروندان و همچنین کاهش بار ترافیکی عنوان کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=43023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.