7

آیین رونمایی از جشنواره‌ی عکس «خانه» برگزار شد

  • کد خبر : 43029
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
آیین رونمایی از جشنواره‌ی عکس «خانه» برگزار شد
آیین رونمایی از جشنواره‌ی عکس «خانه» در سالن شهریار هتل لاله‌پارک تبریز برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سید محسن فاضلیان، عضو هیأت مدیره بانک مسکن در آیین رونمایی از جشنواره‌ی عکس «خانه» اظهار کرد: هنر جوششی است که در انسان مسیر ایجاد می‌کند و به سمت تعالی می‌برد به‌ویژه هنر عکاسی که جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: وقتی که پلتفرم تولید مسکن را رصد می‌کنید، با یک آسیبی مواجه می‌شوید؛ نسل قبل از خانه تعریف خاص‌تری داشتند و امروز فرزندان ما این تعریف را ندارند درحالیکه مسکن باید مأمن باشد و آرامش ایجاد کند و اتکا روحی فرد را بیشتر کند.

وی افزود: اکنون با تقاضای انباشته مسکن مواجه هستیم، ۶۰۰ هزار نفر نام‌نویسی قطعی در نهضت ملی مسکن کرده‌اند و امیدواریم جایی که می‌خواهند ساکن شوند، محل سکونت باشد.

فاضلیان خاطرنشان کرد: پروژه آیمان، پروژه شاخصی در تبریز است که پیگیری‌های آن به طور شبانه روزی از طرف بانک مسکن انجام می‌شود چراکه بافت فرسوده تبریز موجب نگرانی افرادی است که نگرانی دارند و این پروژه آیمان باید انگیزه مضاعفی را ایجاد کند.

 

کریم متقی زاده، دبیر جشنواره عکس «خانه» نیز در این برنامه گفت: مردم به عکس بیشتر توجه می‌کنند و به‌عنوان چشم سوم گاها نگران کننده است، در طول تاریخی عکاسی، مردم با تکنولوژی آشنا شده و وارد بخش کاربری شدند.

وی ادامه داد: در شرکت سرمایه‌گذاری بخش شمال‌غرب کشور با یک تحول مواجه بودیم، در پروژه آیمان محله‌ای است که در آن خدمت کردم و آیمان جمشید آباد محله دوم من است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=43029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.