5

اعتراض تماشاگران تراکتور به سبک اروپایی‌!

  • کد خبر : 43017
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
اعتراض تماشاگران تراکتور به سبک اروپایی‌!
تماشاگران تراکتور روش جدیدی در اعتراض به نتایج تیم خود پیش گرفتند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، به نقل از فارس، در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور روز گذشته در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در مصاف با تیم هوادار به تساوی بدون گل دست یافتند.

تراکتوری‌ها در این بازی برتری چندانی بر حریف خود نداشته و موقعیت‌های چندانی را هم نتوانستند روی دروازه تیم مهمان ایجاد کنند. تقریبا در اواسط نیمه دوم وقتی تماشاگران مطمن شدند که با این روش گلزنی و پیروزی بر تیم مهمان ممکن نیست بدون اعتراض شروع به ترک ورزشگاه کردند. روشی که سال‌هاست در ورزشگاه‌های اروپایی از سوی تماشاگران اقدام شده و به نشانه اعتراض به عملکرد تیم خود زودتر ورزشگاه را ترک کردند.

در این بازی تماشاگران تراکتور که به تماشاگران پرشور معروف هستند به نشانه اعتراض و نارضایتی از عملکرد تیم فوتبال تراکتور از دقیقه ۸۰ ورزشگاه را ترک کردند. ترک بی سروصدای تماشاگران حمایت هواداران از تراکتور را همچنان نشان می‌دهد.

تماشاگران تیم تراکتور در سال ۸۸ و بعد شکست خانگی برابر تیم سایپا با شعار “عیبی یوخ” فرهنگ جدیدی در فوتبال ایران ایجاد کردند که حتی می‌توان تیم بازنده را هم تشویق کرد. هر چند در سال‌های بعدی این شعار کم و کمتر در ورزشگاه تبریز شنیده شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=43017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.