2

آغاز به‌کار صندوق قرض‌الحسنه رسانه آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 43227
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
آغاز به‌کار صندوق قرض‌الحسنه رسانه آذربایجان‌شرقی
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان‌شرقی از تاسیس صندوق قرض‌الحسنه اهالی رسانه استان به دستور استاندار در این بانک خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، ایمان صمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از تاسیس صندوق قرض‌الحسنه اهالی رسانه در آذربایجان‌شرقی به دستور استاندار استان در بانک مهر ایران خبر داد و اظهار کرد: نخستین سپرده این صندوق از محل مسؤولیت‌های اجتماعی یکی از واحدهای صنعتی واریز شده و کارهای اداری آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت این صندوق برعهده تشکل‌های صنفی خواهد بود، افزود: اهالی رسانه با معرفی تشکل‌های مطبوعاتی بدون سپرده از این بانک وام با کارمزد ۴ درصد دریافت می‌کنند.

وی گفت:  امسال بانک مهر ایران در استان سال خوب و پرشتابی داشته و ۵۰ درصد رشد منابع داشته و مردم آذربایجان‌شرقی ۴۳ هزار میلیارد ریال از سپرده‌های خود به صورت قرض‌الحسنه برای ارائه تسهیلات گذاشتند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: رشد مصارف هم در سال‌جاری ۴۰ درصد بوده و  نرخ مطالبات بانک‌های مهر استان هم کمتر از نیم درصد است در حالی که میانگین کشوری سایر بانک‌ها ۴ درصد است.

مدیر بانک قرض‌الحسنه مهر استان با اشاره به تسهیلات پرداخت شده، یادآور شد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ابتدای سال تاکنون ۳۰ هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده که جمعا به ارزش ۱۱ هزار میلیارد تومان است.

مدیر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان در رابطه با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان گفت: پرداخت ۵ میلیارد تومان به شرکت‌های دانش بنیان بخشی از فعالیت‌ها و عملکردهای این بانک است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر استان ضمن اعلام گزارش عملکرد  پنج ماه گذشته یادآور شد: هیچ ماهیت تجاری‌سازی برای این بانک وجود ندارد، بنگاه‌داری در این بانک بی معناست.

صمدی  به آمار مشتریان استان پرداخت و خاطرنشان کرد: ۱۳ میلیون مشتری در کل کشور داریم که نزدیک به ۱۴ هزار نفر مربوط به آذربایجان‌شرقی است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان‌شرقی مدعی شد، وام‌های ازدواج معرفی شده به این بانک زیر ۱۰ روز پرداخت می‌شود.

وی از پرداخت ۶ هزار وام ازدواج و ۲۵ هزار فقره وام اشتغال در استان خبر داد و گفت: اعتبارسنجی جای خودش را در این بانک به تضمین داده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=43227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.