11

کمپ ورزشی شهرداری تبریز راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 43252
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
کمپ ورزشی شهرداری تبریز راه‌اندازی می‌شود
معاون ورزشی شهرداری تبریز با بیان اینکه ساختمان اداری مجموعه ورزشی شهید توانای شهرداری تبریز را کلنگ زنی کردیم، گفت: کمپ ورزشی شهرداری تبریز را راه اندازی خواهیم کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمد علیپور در جمع خبرنگاران با انتقاد از تصمیم شورای قبلی مبنی بر عدم تیم داری حرفه ای در شهر تبریز، افزود: این ظلم بزرگی بود که در حق شهرداری و حتی مردم شهر تبریز انجام دادند، زیرا امروزه در شهر هایی که شهرداری هایشان تیم داری می کنند، میزان علاقه مندی شهروندان آن شهر نسبت به مباحث ورزشی چند برابر می شود.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با بیان اینکه شهرداری بیش از ۳۰۰سیصد نوع خدمات به شهوندان ارائه می کند، عنوان داشت: تمام امکانات ورزشی شهرداری ها که صاحب اصلی آن هم شهروندان هستند از طریق هزینه های دریافتی این خدمات که از طریق شهرداری به شهروندان ارائه می شود، آماده سازی می شوند.

وی با اشاره به کارنامه ورزشی خود، اضافه کرد: فوتبال را از سال ۱۳۶۴ در رده نوجوانان تبریز، تراکتور سازی شروع کردم و بعد ها در رده های جوانان و بزرگسالان در تراکتور، ماشین سازی، بانک ملی، سهند، بسیج ادامه دادم تا در نهایت استخدام شهرداری شدم و الان با ۲۶ سال سابقه در این مجموعه فعالیت می کنم.

علیپور با اشاره به کاپ های ورزشی موجود در اطاق کاری خود، یادآور شد:  ۲ برابر تعداد این کاپ ها در دفتر روابط عمومی معاونت وجود دارد که هیچ کدام از آنها با پول خریداری نشده، بلکه برای تک تک آنها در گذشته تلاش و زحمت کشیده شده و جا دارد از تمامی افرادی که در کسب این کاپ ها نقش داشتند، تشکر داشته باشم و ما نیز باید ادامه رو این عزیزان باشیم.

وی با ابراز تعجب از سکوت برخی از چهره های ورزشی تاثیر گذار شهر تبریز در زمان تصمیم گیری شورای سابق، اظهار داشت: در تصمیم شورای پنجم اسلامی تبریز مبنی بر اینکه شهرداری نباید در ورزش قهرمانی سرمایه گذاری کند بلکه باید در ورزش همگانی ورود کرده و هزینه کند، هیچ یک از افراد تاثیر گذار اعتراضی مبنی بر مخالفت این تصمیم انجام نگرفت و متاسفانه شورای مذکور در این راه نیز بد قولی کرده و در مدت چهار سال دوره خود هیچ بودجه ای در امر ورزش همگانی تصویت نکرد، لذا هیچ فعالتی هم انجام نگرفت و حتی شیوع بیماری کرونا این شرایط را بدتر از گذشته کرد.

علیپور با اشاره به بازدید های خود از مجموعه های ورزشی شهرداری تبریز اظهار کرد: پس از اعتماد شهردار وقت تبریز به بنده و عهده دار شدن سمت معاونت ورزشی از همه سالن های ورزشی و استخر های تحت مالکیت شهرداری بازدید کرده و از نزدیک با مشکلات آنان آگاه شدم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی سالن ها و استخر های ورزشی فعال بوده و از صبح تا بعد از ظهر در اختیار بانوان بوده و از ساعت ۱۴ و سی دقیقه تا ساعت ۲۳ و سی دقیقه شب در اختیار آقایان می باشد.

وی توضیح داد: با توجه به علاقه و دغدغه مندی شهردار محترم تبریز در خصوص ورزش شهرداری تبریز چند ساعت بعد از دریافت حکم شهرداری اش با بنده تماس گرفتند و خواستار ارایه برنامه ورزشی برای ماه مبارک رمضان شد.

معاون ورزشی شهرداری تبریز گفت: با همفکری برخی مسئولان و برخی اصحاب رسانه در ۶ نقطه از شهر تبریز، شامل سالن سفیر امید رده نونهالان، سالن مشروطه رده نوجوانان، سالن ارم رده امید، سالن شهروند رده بزرگسالان، سالن میلاد رده پیشکسوتان و همچنین خود مجموعه شهرداری تبریز بازی فوتسال را تدارک دیدیم.

وی با بیان اینکه مسابقات جام رمضان را در ۲ بخش آقایان و بانوان دنبال کردیم، اضافه کرد: بعد از مسابقات رمضان مسابقات جام پرچم را به همت سازمان بسیح رسانه تدارک دیدیم که با حضور حداکثری علاقه مندان روبرو شدیم و سپس مسابقات جام کارمندان را برگزار کردیم و فینال این مسابقه را در سالن پورشریفی شاهد بودیم.

علیپور گفت: در مدت مسئولیتم برنامه های پیاده روی همگانی، کوه پیمایی، دوچرخه سواری و ۱۲ همایش را برگزار کردیم و چند روز پیش با حضور شهردار محترم و برخی از اعضای محترم شورای اسلامی تبریز زمین احداث ساختمان اداری معاونت ورزشی را در زمینی به متراژ ۴۰۰ متر  مربع و در ۶ طبقه کلنگ زنی کردیم.

معاون ورزشی شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است در زیرزمین این ساختمان پایگاه قهرمانی احداث کنیم و ۲ رختکن به همراه سرویس بهداشتی و حمام برای تیم های حاضر در مجموعه ورزشی شهرداری تبریز ایجاد کنیم که درب ورودیشان از حیاط باشد تا ورزشکاران به راحتی وارد سالن مسابقات بشوند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف ما در احداث ساختمان اداری مجموعه ورزشی به نوعی درآمد زایی می باشد، تشریح کرد: طبقه همکف را تجاری خواهیم کرد تا از مزایای آن در پیشرفت ورزش شهر تبریز بهره ببریم همچنین در ۲ طبقه نیز سوییت ۷۰ نفره به همراه سالن غذاخوری یک هزار نفری ایجاد خواهیم کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=43252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.