7

برخی تعاونی‌‎های مسکن به طور شفاف عمل نکردند

  • کد خبر : 43379
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
برخی تعاونی‌‎های مسکن به طور شفاف عمل نکردند
استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از برخی تعاونی های مسکن مبنی بر اینکه به طور شفاف عمل نکرده و اعضا را نیز با مشکل مواجه می کنند، گفت: برخی تعاونی ها به صورت شفاف و قانونی برای مسکن اولی ها زمین خریده اند که ما هم از آنها حمایت می کنیم.

 به گزارش آژانس خبری تبریزمن، عابدین خرّم امشب در مراسم تجلیل از تعاونی های برتر آذربایجان شرقی، اظهار کرد: دولت به دنبال رشد و گسترش تعاونی ها در حوزه اشتغال و تولید است و اگر بخواهیم فضای جامعه را از نظر کسب و کار به حالت اطمینان درآوریم، راهی جز حمایت از تعاونی ها نداریم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت برای هدایت نقدینگی به سمت تولید و اشتغال در حوزه تعاون است، افزود: اینکه امروز ۶ تا هفت درصد اقتصاد استان در دست تعاونی هاست مطلوب نبوده و باید این سهم افزایش یابد.

استاندار آذربایجان شرقی مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش را عمده مشکل اکثر تعاونی ها برشمرد و گفت: مشکل نقدینگی را با مشارکت بانک توسعه تعاون و سایر بانک ها حل می کنیم تا در سال جاری و سال آینده بتوانیم گام های موثری در حوزه تولید و اشتغال تعاونی ها برداریم.

وی با انتقاد از برخی تعاونی های مسکن مبنی بر اینکه به طور شفاف عمل نکرده و اعضا را نیز با مشکل مواجه می کنند، افزود: برخی تعاونی ها به صورت شفاف و قانونی برای مسکن اولی ها زمین خریده اند که ما هم از آنها حمایت می کنیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=43379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.