13

تیم ملی بسکتبال با ویلچر در تبریز برای مسابقات پاراجهانی آماده می‌شود

  • کد خبر : 43395
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
تیم ملی بسکتبال با ویلچر در تبریز برای مسابقات پاراجهانی آماده می‌شود
دومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با حضور ۱۹ ورزشکار برای شرکت در مسابقات پاراجهانی ۲۰۲۲ امارات در تبریز در جریان است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، این اردو برای حضور قدرتمندانه در مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر در سال ۲۰۲۲ که آبان ماه امسال در دبی برگزار خواهد شد، برپا شده است.

حکیم منصوری، وحیدسعادت‌پور، سعید حیدری، عبدالجلیل قرنجیک، حسن عبدی، دانیال ذاکری، علی کریمی، ایمان بگ‌زاده، محسن بیگدلی، علیرضاکمالی‌فر، امیدهادی‌اظهر، حسنعلی کعب عمیر، امیررضا احمدی، حسن اسدیانی، فالح عیاشی، محسن طلوعی، مهدی عباسی، محمدحسن سیاری و علی اکبر ابراهیمی ۱۹ ملی پوشی هستند که زیر نظر مسعود فلاح سرمربی و حسن پالار مربی تیم ملی به تمرین می پردازند.

یاسر گیلکی به عنوان مربی بدنساز، حسام احمدپور به عنوان مسئول تدارکات و حسین کارگر به عنوان مربی فرهنگی در این اردو ملی پوشان را همراهی می کنند.

مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با خوب توصیف کردن شرایط این اردو، گفت: تمام جوانب برای برگزاری یک اردوی با کیفیت از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار تبریز آماده شده و شرایط اردو بسیار خوب است.

محمدحسین کارگر افزود: شرایط تبریز از لحاظ زیرساختی بسیار خوب است و تا به امروز میزبانی بسیار با کیفیّتی از سوی آذربایجان شرقی را شاهد بودیم و جا دارد از همه مسئولان بنیاد، موسسه ایثار و اداره کل ورزش و جوانان این استان قدردانی کنیم.

وی گفت: اردونشینان، تا هجدهم شهریور ماه هر روز در ۲ وعدۀ صبح و بعد از ظهر به تمرین می پردازند تا با قدرت در مسابقات پاراجهانی ۲۰۲۲ امارات حضور داشته باشند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=43395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.