2

نماینده مجلس: جهاد تبیین برای پیاده‌سازی گام دوم انقلاب ضرورت دارد

  • کد خبر : 43336
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
نماینده مجلس: جهاد تبیین برای پیاده‌سازی گام دوم انقلاب ضرورت دارد
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را مانعی بزرگ و مهم برای ایجاد شکاف بین نسل ها دانست و گفت: جهاد تبیین برای پیاده‌سازی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ضرورت دارد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمدحسین فرهنگی روز یکشنبه در جمع کارکنان سپاه ناحیه آذرشهر، افزود: در این راستا ما باید بتوانیم به وسیله جهاد تبیین، ارزش ها و آرمان های نسل اول و دوم انقلاب اسلامی را که همانا فرهنگ ایثار و شهادت و فعالیت های جهادی و انقلابی است، به نسل های امروز انتقال دهیم و حلقه واسط بین مردم و بیانیه باشیم.

وی بر اهتمام خاص آحاد مردم و مسئولان به خصوص نهادهای فرهنگی و متولیان امور اجتماعی در این باره تاکید کرد.

فرهنگی اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی با مطرح کردن بیانیه گام دوم انقلاب و در پی آن تاکید بر جهاد تبیین، خواستند نسل اول و دوم انقلاب را به نسل های بعد متصل کنند تا مانع شکاف بین نسل ها شوند.

وی با بیان اینکه انقلاب ها در طول تاریخ و در تمامی جوامع بشری با تغییر نسل ها، آرمان ها و دستاوردهای خود را نمی توانند به نسل های بعد منتقل کنند، یادآور شد: بدون تردید عمل به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب می تواند در این زمینه گره گشا باشد.

فرهنگی ادامه داد: بعد از مطرح کردن بیانیه گام دوم توسط رهبر انقلاب یک حرکت خزنده خواست موجب گسیختگی این گام شود تا فرهنگ و آرمان های انقلاب به نسل های بعد منتقل نشود، اما جهاد تبیین موجب شد این حرکت دشمن ناکام ماند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=43336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.