12

نماینده مجلس: مصوبه‌های سفر معاون سازمان راهداری به عجب‌شیر محقق شد

  • کد خبر : 43413
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
نماینده مجلس: مصوبه‌های سفر معاون سازمان راهداری به عجب‌شیر محقق شد
نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر یک ماه قبل معاون سازمان راهداری کشور به این شهرستان‌ها، گفت: تمام مصوبه‌های این سفر در خصوص راهداری عجب‌شیر محقق شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، «علی علیزاده» روز دوشنبه در نشست مشترک با فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر عجب‌شیر افزود: در این سفر تصمیم‌های خوبی در حوزه راهداری اتخاذ شده بود که همه آنها طی کمتر از یک ماه و در سایه ابلاغ اعتبارات مورد نیاز تحقق یافت.

وی با اعلام اینکه آسفالت کمربندی عجب‌شیر به عنوان یکی از این مصوبه‌ها به زودی اجرایی خواهد شد، اظهار داشت: عملیات اجرایی روکش آسفالت این مسیر همین امسال اجرایی می‌شود و اعتبار آسفالت روستاهای «آلمالو» و «چهاربرود» هم تخصیص یافته است و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

وی همچنین درباره احداث مسیر «دانالو» نیز بیان کرد: در صورت آمادگی شهرداری عجب‌شیر برای اجرای این طرح، اعتبار دولتی آن نیز تخصیص خواهد یافت.

در این جلسه مهم‌ترین مسایل شهری از جمله گره ترافیکی تقاطع راه‌آهن با خیابان شریعتی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین با ابلاغ اعتبارات این سفر، تکمیل پل تازه‌کند مراغه و چهاربانده کردن این مسیر، تکمیل تقاطع داش‌آتان، پل خداجو، پل کهجوق و آسفالت ۴۰ کیلومتر مسیر روستایی در این شهرستان نیز تسریع می‌شود.

«رضا اکبری» معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در هفتم مرداد سال جاری به عنوان نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی به مراغه و عجب‌شیر سفر کرد و پس از بازدید میدانی، با تخصیص اعتبار برای برخی از طرح‌های راهداری این شهرستان‌ها موافقت کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=43413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.