13

نفرات برتر جشنواره شنای زیر ۱۰ سال کشور در تبریز مشخص شدند

  • کد خبر : 43617
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
نفرات برتر جشنواره شنای زیر ۱۰ سال کشور در تبریز مشخص شدند
جشنواره شنای زیر ۱۰ سال کشور به میزبانی تبریز با شناخت نفرات برتر در ماده های مختلف به پایان رسید.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، در این مسابقات که با شرکت ۳۵ شناگر در قالب ۱۲ تیم در استخر شیرجه میرداماد تبریز برگزارشد شناگران تیم های شهید نوفلاح الف و ب، دلفین البرز، استخر ۹ دی، مدرسه شنای رعد شهریار، آراز تهران الف و ب، کردستان الف، الفا تبریز، مدرسه شنا کامل، استخر شیرجه میرداماد و استخر میرداماد با هم به رقابت پرداختند که نتایج زیر به دست آمد:

در ماده ۱۰۰ متر آزاد صدرا چراغی از تیم شهید نوفلاح تهران الف با زمان یک دقیقه ۵ ثانیه و ۷۲ صدم ثانیه اول شد، در ۵۰ متر قورباغه نیز همین شناگر با زمان ۴۰ ثانیه و ۹۳ صدم ثانیه زودتر از همه به خط پایان رسید.

این شناگر در ماده ۵۰ متر پروانه نیز با رکورد ۳۲.۹۴ ثانیه اول شد و در ۱۰۰ متر کرال پشت نیز با زمان یک دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۳۱ صدم ثانیه به قهرمانی رسید.

در ماده ۵۰*۴ متر مختلط تیم دلفین البرز با ترکیب شهراد کلانترزاده، کیان دره شولیف رادین مالکی و محمود سالاروند با زمان ۲ دقیقه ۴۷ ثانیه و ۲۷ صدم ثانیه اول شد.

در ماده ۲۵ متر پای دلفین صدرا چراغی از تیم شهید نوفلاح تهران الف با زمان ۱۷.۵۳ ثانیه اول شد و در ۲۰۰ متر آزاد نیز همین شناگر با زمان ۲ دقیقه و ۲۴ ثانیه و ۸۱ صدم ثانیه به عنوان نفر اول به خط پایان رسید.

در ماده های ۱۰۰ متر قورباغه، ۵۰ متر کرال پشت و ۵۰ متر آزاد نیز صدرا چراغی به ترتیب با زمان های یک دقیقه و ۳۰ ثانیه و ۶۳ صدم ثانیه و ۳۷.۵۰ ثانیه و ۳۰ ثانیه و ۷۳ صدم ثانیه به عنوان اولی دست یافت.

و در ماده ۶*۵۰ متر آزاد تیمی، تیم دلفین البرز با ترکیب رادین مالکی، مهبد سالاروند، آرشا شرقی، کیارش افشار، کیان دره شولی و شهراد کلانترزاده و زمان سه دقیقه و ۴۹ ثانیه و ۵۹ صدم ثانیه به مقام قهرمانی رسید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=43617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.