17

رئیس جدید هیات گلف آذربایجان شرقی مشخص شد

  • کد خبر : 44187
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
رئیس جدید هیات گلف آذربایجان شرقی مشخص شد
جمع انتخاباتی هیات گلف آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد و امیر کوین به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، عبداله تقی پور، محمد علی توکلی، جعفر خسروی، علی رضا زبردست، مریم علی زاده ناصر و امیر کوین ۶ نامزد برای ریاست هیات گلف استان ثبت نام کرده بودند.

از ۶ نامزد سکانداری هیات گلف استان فقط امیر کوین در مجمع حضور داشت و با ارائه گزارشی برنامه های خود را اعلام کرد.

رییس فدراسیون حبیب ستوده نژاد با تفویض اختیار از طرف رئیس فدراسیون گلف به عنوان نماینده در مجمع انتخاباتی هیات گلف استان حضور داشت.

انتخابات هیات گلف آذربایجان شرقی با ۲۲ رای انجام و امیر کوین با ۲۰ رای به عنوان رییس جدید هیات انتخاب شد.

امیر کوین رییس جدید هیات گلف استان با بیان اینکه هیات را با مشکلات فراوانی تحویل گرفتیم، گفت: توانستیم در مسجد سلیمان مقام اول کشوری را کسب کنیم و همچنین دیروز در بخش بانوان عنوان قهرمانی کشور را به دست آوردیم.

وی برای تجهیز ادوات هیات گلف استان از مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی درخواست کمک کرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم اعلام کرد: با بررسی و هماهنگی با شرکت توسعه زیرساخت های ورزشی سعی در حل و فصل مشکلات هیات گلف خواهیم کرد.

حبیب ستوده نژاد با انتقاد از عدم ارایه رزومه کاری اعضای هیات رییسه گلف استان که از سوی رییس هیات اعلام شد، تاکید کرد: باید یک رزومه کاری از تک تک افراد در هیات رییسه به اداره کل ارائه بشود تا با بررسی و صلاحدید در مجمع انتخاباتی رای گیری شود.

وی اظهار کرد: انتظار داریم تا رییس جدید هیات گلف اقداماتی متفاوت تر از دوران سرپرستی خود در این هیات انجام دهند تا به لطف الهی پیشرفت و اعتلای ورزش مفرح گلف در استان را شاهد باشیم.

ستوده نژاد گفت: امیدواریم در این چهار سال هم در بخش آموزش و هم در ارتقای مربیان و داوران تلاش ویژه ای صورت بپذیرد و فعالیت در بخش بانوان هم پای آقایان رونق گیرد.

وی با بیان اینکه ورزش استان فقط معطوف به شهرستان تبریز نیست، توضیح داد: امیدواریم در شهرستان های استان نیز رشته گلف دنبال شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=44187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.