10

چرا راه آهن میانه- تبریز در دولت روحانی به نتیجه نرسید

  • کد خبر : 44137
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
چرا راه آهن میانه- تبریز در دولت روحانی به نتیجه نرسید
رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب علت بی نتیجه ماندن پروژه هایی مهمی همچون انتقال آب ارس یا خط راه آهن میانه- تبریز در هشت سال دولت قبل را اعلام کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در حاشیه آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهر جدید سهند در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تکمیل و تسریع بیش از ۲۰ پروژه در شهر جدید سهند نشان از اقدامات فشرده در یکصد روز گذشته است و امیدواریم با همین آهنگ و روند شاهد یکصد روزهای بعدی و حل مشکلات این شهر و مردم آن باشیم.

وی افزود: انجام و اجرای این پروژه ها در مدت کوتاه یکصد روزه جای تقدیر دارد چرا که اجرا و افتتاح یک پروژه کار سهلی نیست و حداقل چهار پیش نیاز از جمله مدیریت، برنامه ریزی، اعتبارات و ظرفیت و مدیریت زمانی برای اجرای هر پروژه ای الزامی است.

تاج الدینی خاطرنشان کرد: بی نتیجه ماندن پروژه هایی مهمی همچون انتقال آب ارس یا دو بانده کردن خط راه آهن میانه- تبریز در هشت سال دولت قبل مصداق عملی فقدان این چهار عامل بوده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: هر چند برخی پروژه ها از قبل اجرا شده بودند اما تکمیل و تسریع اجرای آنها نشان از اقدامات فشرده در یکصد روز گذشته بوده و امیدواریم با همین آهنگ و روند شاهد یکصد روزه های بعدی در سهند و حل مشکلات این شهر و مردم آن باشیم.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت نیز در حال تکمیل پروژه های نیمه تمام متعدد در کشور است چرا که در آغاز کار دولت نهم تعداد این پروژه ها بین ۵۰ تا ۶۰ هزار مورد بود و دولت یازدهم نیز حدود یکصد هزار پروژه نیمه تمام را از دولت دهم تحویل گرفت و این رقم در زمان آغاز بکار دولت سیزدهم به ۴۰۰ هزار پروژه نیمه تمام افزایش یافته و دولت آیت الله رییسی کشور را در چنین شرایطی تحویل گرفته و شبانه روز برای تکمیل آنها وقت می‌گذارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=44137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.