7

جا به جایی ۱۶ هزار مسافر در پایانه‌های مسافربری تبریز

  • کد خبر : 44910
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
جا به جایی ۱۶ هزار مسافر در پایانه‌های مسافربری تبریز
مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری تبریز گفت: روزانه ۱۶ هزار مسافر با حدود ۵۰۰ سرویس سفر از طریق پایانه‌های مسافربری این شهر جا به جا می‌شوند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن : روزانه ۱۳۰ دستگاه اتوبوس در پایانه‌های شهر تبریز برای انتقال مسافران بین شهر‌های مختلف سرویس ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۳۰ دستگاه اتوبوس در پایانه‌های مسافربری تبریز مشغول جا به جایی مسافران بین شهری هستند اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر به مسافران اقدامات لازم برای ایجاد امکانات رفاهی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری تبریز گفت: در نیمه نخست سال‌جاری با تلاش همکاران ۱۰۰ درصد بودجه سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تحقق یافته و ۱۴۰ میلیارد ریال جذب شده است.

زارعی ادامه داد: برنامه ریزی برای احداث مجتمع تجاری مشتمل بر کارواش و انبار مکانیزه برای ناوگان و مهمانسرا برای مسافران در ۴۰ هزار مترزمین واقع در پایانه مرکزی انجام شده که با جذب سرمایه‌گذار و مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود.

وی یادآوری کرد: بیشتر مواقع مردم برای مسافرت خود از مسیر زمینی استفاده می‌کنند و به همین علت بازارچه صنایع دستی در مرکز تجاری پایانه تبریز راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری تبریز با بیان اینکه این بازارچه از سه ماه قبل فعالیت خود را آغاز کرده است خاطرنشان کرد: این بازارچه در ۲۵ باب در ۱۵ رشته هنری از جمله منبت‌کاری، معرق، نازک‌کاری چوب، تراش سنگ‌های نیمه قیمتی، خراطی، حکاکی روی فلز، مکرومه‌بافی، بسته‌بندی، صنایع دستی سفال سرامیک، صنایع چوبی، دواتگری و سبدبافی خدمات ارائه می‌کند.

۲۸۷ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا، ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری، ۷۳ شرکت حمل و نقل بین المللی فعال کالا و ۶ شرکت حمل و نقل مسافری برون مرزی در آذربایجان شرقی فعالیت می‌کنند.

آذربایجان‌شرقی ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی دارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=44910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.