3

امام جمعه موقت مراغه: بهترین وطن امن‌ترین آن است

  • کد خبر : 45044
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
امام جمعه موقت مراغه: بهترین وطن امن‌ترین آن است
امام جمعه موقت مراغه با اشاره به اهمیت امنیت و نقش آن در توسعه، بیان کرد: بهترین وطن امن‌ترین آن است و بر همین اساس نیز باید امنیت را قدر بدانیم و از آن حفاظت کنیم.

به گزارش تبریز من به نقل از ایرنا «حجت‌الاسلام حمید محمدی‌راد» روز پنج‌شنبه در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای این شهرستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با حضور گسترده نیروهای فراجا برگزار شد، افزود: اگرچه توطئه‌های دشمنان برای ناامن کردن کشورمان همچنان ادامه خواهد داشت اما خانواده‌های معظم شهدا، ملت انقلابی و نیروهای مسلح اجازه نخواهند داد که این نعمت بزرگ خدشه‌دار شود.

وی با بیان اینکه دشمنان از نوع‌دوستی ملت ایران برای سوءاستفاده از احساسات جوانان و توطئه‌افکنی بهره می‌گیرند، اظهار داشت: امروز کشورمان بیش از پیش به جهاد تبیین نیاز دارد.

وی همچنین به کشته‌سازی دشمنان و اغتشاشگران نیز اشاره کرد و افزود: آنان بدون‌شک دلسوز این ملت و خیرخواه آنان نیستند که اگر بودند باید با کشته شدن مردم ایران ناراحت می‌شدند اما برعکس ناراحت هستند که چرا تعداد کشته‌ها در این اغتشاش‌ها کم است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح کشورمان شرافت به خرج دادند و خودشان را به زحمت انداختند، اظهار داشت: همین ناراحتی دشمنان از پایین بودن تعداد کشته‌ها در اغتشاش‌های اخیر، برای درک مواضع خصمانه آنان کفایت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه این اغتشاش‌ها در روحیه جهادی نیروهای مسلح کشورمان تاثیرگذار نبوده است، بیان کرد: امروز نیروهای فراجا در مراغه با حضور در مزار ۱۴۰۰ شهید گلگون‌کفن این شهرستان برای تجدید پیمان با آنان و آرمان‌های امام راحل و رهبری گردهم آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان تنها با جمهوری اسلامی مخالف نیستند بلکه با ایران آزاد، ایران مستقل و ایران پیشرفته مشکل دارند اما جمهوری اسلامی به کوری چشم آنان در کمال استقلال و آزادی به پیشرفت خودش ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا مسئولان، خانواده شهدا، نیروهای مسلح و گروه موزیک پادگان امام رضا (ع) ارتش نیز در این آئین حضوری پررنگ داشتند؛ آیینی که همزمان با هفته نیروی انتظامی و با هدف قدردانی از عوامل انتظامی باشکوه‌تر از گذشته برگزار شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=45044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.