1
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

ارتقای سطح علمی و دینی دانش آموزان جلوی سوء استفاده دشمنان را می‌گیرد

  • کد خبر : 45293
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
ارتقای سطح علمی و دینی دانش آموزان جلوی سوء استفاده دشمنان را می‌گیرد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: باید توجه داشت که ارتقای سطح علمی، دینی و سیاسی دانش آموزان مدارس فرصت سوء استفاده به دشمنان را نخواهد داد.

به گزارش تبریزمن، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، روز سه شنبه، ۱۹ مهرماه، در دیدار با دانش آموزان دبیرستان دخترانه عفتیه تبریز، گفت: ارتقای سطح دینی، سیاسی و علمی دانش آموزان با هدف ایجاد مانع در تحقق نقشه‌ها و توطئه های دشمنان، لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه قدرت هر کشور وابسته به علم آن کشور است و علت دشمنی کشورهای غربی با ما پیشرفت‌های علمی بوده است، اظهار کرد: هدف جمهوری اسلامی استقلال و پیشرفت کشور و موفقیت ما در گرو ارتقاء سطح علمی و اعتقادی دانش آموزان است.

امام جمعه تبریز، ادامه داد: دانش آموزان میهن اسلامی در رشته‌های مختلف ورزشی، علمی، هنری و اجتماعی به‌ عنوان سرمایه‌ها و نخبه‌های کشور محسوب می شوند و باید با مطالعه و آگاهی اجازه ندهیم از احساسات پاک دختران سرزمین مان سوءاستفاده شود.

وی بر ضرورت توجه خانواده‌ها به امر تعلیم، تربیت و تحصیل مطلوب دانش آموزان تاکید و اضافه کرد: ارتباط اولیا با مدارس و هماهنگی و همکاری بین آنها باید تقویت شود.

آل هاشم با اشاره به طنین انداز شدن زنگ نماز در مدارس همزمان با آغاز بهار تعلیم و تربیت، گفت: معلمان و دانش آموزان باید در هر لحظه به فکر تعالی و یادگیری باشند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=45293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.