4
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس:

از ۴ نماینده متشاکی توضیحات خواسته‌ایم

  • کد خبر : 45691
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
از ۴ نماینده متشاکی توضیحات خواسته‌ایم
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود این هیئت به رسیدگی به شکایت نیروی انتظامی از ۴ نماینده مجلس گفت که از این نمایندگان درخواست کرده‌اند تا توضیحات خود را به این هیئت ارائه دهند.

به گزارش تبریزمن، موسی غضنفرآبادی درباره رسیدگی به شکایت نیروی انتظامی از ۴ نماینده مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: از نماینده‌هایی که مورد شکایت قرار گرفتند هنوز دعوتی برای حضور در هیئت نظارت نکردیم اما از آنها خواسته‌ایم تا توضیحات خود را ارایه دهند که تعدادی توضیحات خود را ارائه دادند و عده‌ای نیز توضیحاتی ارائه نداده‌اند.

وی با بیان موضوع جلسه آتی هیئت نظارت رسیدگی به شکایت نیروی انتظامی است اظهار کرد: جلسه آتی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان یک هفته بعد از حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه یعنی دو هفته دیگر تشکیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، طی روزهای گذشته سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با ارسال نامه‌ای به مجلس، از چهار نماینده مجلس اعلام شکایت کرد؛ مسعود پزشکیان نماینده تبریز، جلیل رحیمی نماینده تربت‌جام و تایباد، معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار و مهدی فرشادان نماینده سنندج، چهار نماینده‌ای هستند که باید پاسخگوی شکایت نیروی انتظامی باشند. دلیل شکایت علیه این نمایندگان مواضع آنها در موضوع فوت مهسا امینی و گشت ارشاد اعلام شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=45691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.