3
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور خبر داد؛

جزئیات افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی/ پیگیری سهام عدالت و یارانه

  • کد خبر : 45676
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
جزئیات افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی/ پیگیری سهام عدالت و یارانه
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با اعلام جزئیات افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی گفت: کار افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در مجلس شورای اسلامی تمام شده و بنا است از ابتدای مهر پرداخت شود.

به گزارش تبریزمن، سید مرتضی حسینی در گفت و گو افزود: اگر دولت این پرداخت را به بهزیستی در این ماه انجام دهد در مستمری که هفته آینده پرداخت می‌کنیم لحاظ می‌شود و  اگر پرداخت نشود، مابه‌التفاوت آن را در ماه بعد دولت پرداخت می‌کند اما نگاه ما این است که پرداخت افزایش حقوق کارمندان و مددجویان را از ابتدای مهر لحاظ کنیم.

اسامی متقاضیان مددجوی سهام عدالت ارسال شد
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درباره سهام عدالت مددجویان بهزیستی گفت: جلساتی را با سازمان خصوصی‌سازی داشتیم و بنا شد مددجویان بهزیستی برای سهام عدالت ثبت نام جدیدی نداشته باشند. اسامی همه مددجویان را به سازمان خصوصی‌سازی ارسال کردیم. بنا شد آنها اسامی را بررسی کنند و  هر مددجویی که سهام عدالت ندارد، این سهام در اختیار او قرار گیرد.
حسینی افزود: قرار است هنگامی که کار را سازمان خصوصی‌سازی انجام داد، اطلاع رسانی از طریق همان سازمان انجام شود که البته تا این لحظه کار هنوز اعلامی انجام نشده اما اقداماتی در حال پیگیری است تا این سهام را به همه مددجویان بهزیستی بدهند.
همه مددجویان بهزیستی مشمول یارانه دوم دولت هستند
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: همه مددجویان سازمان بهزیستی کشور طبق برنامه‌ای که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندی یارانه‌ها دارند، مشمول یارانه دوم دولت هستند و اگر کسی مشمول نشده می تواند از طریق سامانه‌ای که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است، اعتراض کند تا وارد چرخه حمایتی شود. براساس پیگیری‌هایی که از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای دهک دهمی‌ها داشتیم، قرار شد ارزیابی مجدد انجام شود تا آنها نیز مشمول یارانه دوم دولت قرار گیرند.
حسینی یادآو شد: اکنون تعداد کل مددجویان سازمان بهزیستی کشور هفت میلیون نفر در قالب نزدیک به سه میلیون خانوار است که حدود دو و نیم میلیون نفر از آنها مستمری‌بگیر هستند همچنین در مورد یارانه نیز چند نمونه یارانه داریم؛ هر بخشی از مددجویان، قسمتی از یارانه را دریافت می‌کنند. طبیعتا کسی که معلولیت ندارد، یارانه معلولیت را نمی‌گیرد. از مستمری تا یارانه بسته به شرایط و وخامت اوضاع تفاوت وجود دارد و در واقع به مددجویان یارانه‌های مختلف تعلق می‌گیرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=45676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.