7
امام جمعه تبریز:

دشمن از احساسات نوجوانان و زنان سوء استفاده می‌کند

  • کد خبر : 45672
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
دشمن از احساسات نوجوانان و زنان سوء استفاده می‌کند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: دشمنان از احساسات نوجوانان و زنان سوء استفاده کرده و آنها را با دروغ‌پردازی به مقابله با ارزش های تربیتی سوق می دهند، اما حقیقت این است که سبک زندگی اسلامی به انسان عزت و سربلندی بخشیده و دل و جان انسان را صفا داده و به حیات ابدی می کشاند.

به گزارش تبریزمن، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم امروز سه شنبه در دیدار با مردم و ائمه جمعه شهرستان هریس با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور با تاکید بر اینکه پدران و مادران باید خود مراقب فرزندانشان باشند و متولیان فرهنگی هم دراین راستا تلاش کنند، ادامه داد: متولیان فرهنگی بایستی به تربیت صحیح جامعه کوشش کنند و از تهاجم دشمنان قسم خورده بر آرمان ها و نماد های مقدس غافل نشوند.

وی با یادآوری اینکه دشمنان بیش از چهار دهه است که با انقلاب مبارزه می‌کنند و اکنون استقلال و نماد این نظام و این ملت را هدف گرفته اند، گفت: پرچم هر کشوری نماد عزت و شرافت و اقتدار و صلابت آن ملت است و اگر کسی مسلمان هم نباشد بر خاک خود غیرت و حمیت به خرج می دهد، اما فریب دشمن برخی از بچه ها را بi لگد مال کردن آن نماد غیرت برمی انگیزاند.

وی با اشاره به اینکه عزت هر کشور پرچم آن کشور بوده و باید در این عرصه فعالیت های فرهنگی را زیاد کنیم، اضافه کرد: آموزش و پرورش در موقعیت حساس قرار گرفته است و با همکاری اولیا مراقب دانش آموزان باشند.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: دشمن از احساسات اینها سوء استفاده و سعی می کند اینها را با اغتشاش گران قاطی کند؛  باید مرز بین اغتشاش گران و اینها جدا شود و نباید اینها را با کسانی که پرچم، مسجد، حسینه به آتش می کشند، دریک صف قرار داد، زیرا اغتشاش گران پایبند به آب و خاک و پرچم خود نیستند.

وی ادامه داد: کسی که پرچم‌ شرافت، عزت و اقتدار کشورش رابه آتش می کشد، چطور به این افراد می توانیم بگوییم‌ عاشق وطن شان و مردم شان هستند.

حجت الاسلام آل هاشم خاطر نشان کرد: اما مردم و مسئولین باید حساب دشمن معاند و قسم خورده را از غافلان و فریب خوردگان جدا بدانند.

وی افزود: در زمان حاضر رمز پیروزی و موفقیت نظام انقلاب اسلامی وحدت، همدلی و اطاعت از فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: در آخر از شما مردم شهرستان هریس که در راه انقلاب، نظام و رهبری هستید تشکر می‌کنم و از ائمه جمعه شهرهای هریس، بخشایش ،کلوانق و زرنق به خاطر مجاهدت‌ها و تلاش‌هایشان قدردانی می‌نمایم.

شهرستان ۵۰ هزار نفری هریس در ۷۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=45672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.