5

بیش از هفت هزار تخلف صنفی در بازار آذربایجان‌غربی ثبت شد

  • کد خبر : 45726
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۴۶
بیش از هفت هزار تخلف صنفی در بازار آذربایجان‌غربی ثبت شد
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه دولت عزم جدی برای نظارت بر بازار دارد، گفت: نیمه اول امسال هفت هزار و ۶۳۴ پرونده تخلف صنفی نیز در بازرسی‌های صورت گرفته از بازار به ثبت رسیده است.

به گزارش تبریزمن، ایرج مرندی روز چهارشنبه با بیان اینکه ۶۰ تیم بازرسی اداره کل صمت استان در ۶ ماه گذشته وظیفه نظارت بر بازار را برعهده داشتند، افزود: در نیمه نخست سال جاری ۷۲ هزار و ۲۸۳ مورد بازرسی از بازار استان انجام شد.

وی ارزش ریال پرونده‌های مکشوفه را بیش از  ۲۳۹ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: عمده تخلفات ثبت شده در حوزه اقلام کالاهای اساسی و آهن آلات بوده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت آذربایجان‌غربی با اشاره به ورود جدی به پرونده مقابله با لوازم یدکی قاچاق در سطح استان، گفت: ۵۵ قلم انواع لوازم یدکی مشمول طرح مقابله با قاچاق کالا شده و اگر کالایی در این رابطه شناسه و کدرهگیری نداشته باشد، قاچاق تلقی می‌شود.

وی همچنین به یک هزار ۵۱۸ بازرسی صنفی در این رابطه طی ۶ ماه گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در همین راستا ۱۴۴ فقره پرونده تشکیل و تحویل تعزیرات حکومتی استان شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=45726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.