7
مشاور عالی فرمانده کل سپاه تاکید کرد:

تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام در فتنه اخیر

  • کد خبر : 45732
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام در فتنه اخیر
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فتنه اخیر را طراحی دشمنان برای ایجاد فاصله بین نظام و مردم عنوان کرد.

به گزارش تبریزمن، حجت الاسلام حسین طائب در همایش جهاد تبیین و روشنگری که با موضوع حوادث اخیر در تبریز برگزار شد گفت: هدف اصلی دشمن از ایجاد اغتشاشات، توقف روند پیشرفت کشور و تضعیف ایران اسلامی بود که با هوشیاری به موقع مردم ناکام ماند.

وی برنامه آمریکایی‌ها برای اغتشاش در ایران را برای رسیدن به اهداف خودشان در میز مذاکره خواند و افزود: هدف اصلی آمریکایی‌ها از اغتشاشات این بود که به وسیله بی‌ثباتی‌ که در جامعه رخ می‌دهد، در برجام از ایرانی‌ها باج بگیرند یعنی ایران در پای میز مذاکره برای پایان دادن به این بی‌ثباتی‌ها به آمریکایی‌ها امتیاز بدهد تا توافق‌نامه امضا بشود.

حجت الاسلام طائب با اشاره به برنامه‌ریزی آمریکا برای اغتشاشات اخیر گفت: برنامه دشمن، این بود که تا پیش از انتخابات آمریکا در ایران درگیری رخ بدهد و قدرت ایران تضعیف شود.

وی خاطرنشان کرد: آنها در این اغتشاشات به دنبال کاهش قدرت بودند تا دیگر ایرانی‌ها به موضوع آمریکا و انتخابات آن و مسائل بیرونی نپردازند و همچنین آن برد رسانه‌ای اربعین و آن عضویت در شانگهای نادیده گرفته شود و در آخر اینکه سفر رئیس‌جمهور ایران به آمریکا لغو شود.

وی با بیان اینکه تقابل جبهه انقلاب اسلامی با جبهه استکبار به جای حساس خودش رسیده است افزود: جمهوری اسلامی در روند تقابلی با استکبار، هدف‌گذاری‌های آنها را در سطح بین‌الملل و منطقه‌ای با چالش مواجه کرده است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد: برنامه آمریکا این است که تا سال ۲۰۲۵ یک دهکده جهانی به رهبری خودش ایجاد کند و اگر این برنامه اتفاق نیفتد، به تعبیر خودشان با تغییر هندسه جهانی روبه رو خواهیم شد.

حجت‌الاسلام طائب افزود: راهبرد آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه هم رسیدن به امنیت اسرائیل با نفت ارزان است.

وی با اشاره به سه تهدید سیاسی آمریکا در دوره جدید این کشور را نشانه گرفته است گفت: تهدید اول قدرت‌های تجدیدنظرطلب است، قدرت‌هایی که می‌خواهند هندسه جهانی را تغییر بدهند که در رأس اینها چین و روسیه قرار دارد.

وی ادامه داد: تهدید دوم دولت‌های سرکش است که جمهوری اسلامی و کره شمالی را معرفی می‌کند و تهدید سوم گروه‌های فراملی، مانند حزب‌الله، حماس و انصارالله است که البته برای نمایش تهدیدات دست ساخته خودشان القاعده و داعش را هم در این دسته قرار می‌دهند.

طائب، افزود: آمریکا امروز می‌گوید ایران نه تنها در رأس گروه‌های فراملی، مانند حزب‌الله است بلکه حامی و پشتوانه اصلی این گروه‌هاست، از طرفی هم قدرت ایران به جایی رسیده که اگر تا چند سال پیش در گروه‌های ۱+۵ می‌توانستیم با نام جمهوری اسلامی امتیاز بگیریم و امتیاز بدهیم امروز دیگر نمی‌توانیم چون جمهوری اسلامی ضلع سوم قدرت جهانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز در این همایش گفت: دشمن به درستی می داند که عامل اصلی قدرت ایران، مردم هستند و مردم ایران با ایمان دینی و اسلامی باعث تضمین جمهوری اسلامی شده اند و آن چه باعث شده که ایران به قدرت اول منطقه تبدیل شود دین مردم است.

حجت الاسلام نجفقلی سرایی افزود: دشمنان ایران با این شناخت از روحیه و فرهنگ دینی مردمان ایران به دنبال هجمه به ارزش های بنیادین جامعه دینی از جمله حجاب هستند تا بتوانند پشتوانه اصلی قدرت جمهوری اسلامی یعنی مردم را از حاکمیت دینی جدا کنند که به لطف پروردگار همیشه شکست خواهند خورد.

وی تاکید کرد: حوادث اخیر نقشه های شوم آمریکا و هم پیمانانش بود که با رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و حضور به موقع مردم در صحنه خنثی شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=45732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.