10
دبیر شورای اسلامی تبریز:

شورای اسلامی شهر تبریز پیگیر محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار است

  • کد خبر : 46013
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
شورای اسلامی شهر تبریز پیگیر محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار است
دبیر شورای اسلامی شهر تبریز محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار را از اولویت‌ها و موضوعات مهم این شورا دانست که با جدیت در حال پیگیری است.

به گزارش تبریزمن به نقل ایرنا،‌ یاسین بجانی به همراه مسعود علیلو شهردار منطقه چهار با حضور در مسجد رسول الله(ص) تبریز، ضمن رسیدگی به مطالبات شهروندان محله پاسداران (حیدرآباد)، بخشی از اقدامات مدیریت شهری را تشریح کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه همه ۱۳ عضو شورای شهر با اتحاد و همدلی، رفع مشکلات شهروندان را پیگیری می‌کنند، افزود: در مدیریت جدید شهری تبریز تلاش مضاعفی در همه مناطق صورت گرفته است.

بجانی بیان کرد: یکی از اقدامات مثبت در حوزه فرهنگی اجتماعی، دیدارهای هفتگی شهردار تبریز و شهرداران مناطق با خانواده شهدا و ارج نهادن به مقام شامخ آنهاست.

وی ادامه داد: احداث فرهنگسرا در تمامی مناطق نیز در دستور کار شهرداری تبریز قرار گرفته است.

این عضو شورای شهر با اشاره به برگزاری مستمر قرارهای خدمت در مناطق دهگانه افزود: قرار خدمت، نکته مثبت دیگری است که طی آن مشکلات تمامی مناطق شناسایی شده و ادارات مربوط به شهرداری منطقه دعوت می شوند تا در تسریع حل مشکلات شهروندان گام بلندی برداشته شود.

وی اظهار کرد: محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار موضوع دیگری است که با جدیت پیگیری می‌کنیم؛ در این راستا ۹۰ ملک در پروژه مسیرگشایی ۴۲ متری انقلاب تملک شده  و این پروژه بزرگ با سرعت پیش می‌رود.

دبیر شورای شهر تبریز تصریح کرد: پیشرفت ۹۰ درصدی پل ارتش در چهار ماه صورت گرفت و بدون تشریفات تقدیم شهروندان شد، در حالی که این پروژه به مدت طولانی راکد مانده بود.

وی با بیان اینکه تا پایان سال سعی می‌کنیم هر ماه یک پروژه افتتاح کنیم، گفت: تا پایان سال ۲۵۰ دستگاه اتوبوس به چرخه ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز اضافه می شود.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم رضایتمندی مردم را افزایش دهیم، زیرا بدون همکاری و پشتیبانی مردم نمی‌توانیم کاری را پیش ببریم.

بجانی ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان شهرداری تبریز ابراز کرد: با ایجاد خزانه متمرکز گام مهم و موثری در توزیع عادلانه خدمات شهری برداشتیم.

در ادامه این دیدار مسعود علیلو شهردار منطقه ۴ تبریز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای رفع بخشی از مشکلات اعلام شده توسط شهروندان این منطقه، قول مساعد برای رفع مشکلات موجود طی هفته های آتی را داد.

محله پاسداران (حیدرآباد) از جمله محلات محروم در شمال غرب تبریز و با فشردگی جمعیتی بالاست که از شمال به کمربندی پاسداران و از غرب به فرودگاه این شهر محدود می شود و افزون بر ۲۰ هزار نفر جمعیت را در خود جا داده است.

شورای اسلامی شهر تبریز پیگیر محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار است

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=46013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.