7

مس سونگون در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتسال بازیکن جدید می‌گیرد؟

  • کد خبر : 49700
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
نقل و انتقالات نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از ۲۱ آبان آغاز شده و فرصتی ۱۲ روزه برای تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در نظر گرفته شده تا آنها بر اساس نیاز و برنامه‌ای که دارند، بازیکنان جدید را به خدمت بگیرند.

به گزارش تبریزمن، پس از برگزاری بازی های هفته سیزدهم و مشخص شدن چهره تیم قهرمان نیم فصل، زمان قانونی نقل و انتقالات آغاز شد و تیم هایی که از چند هفته مانده به پایان رقابت های دور رفت فعالیت بازاریابی خود را آغاز کرده بودند بلافاصله وارد مذاکره با بازیکنان مد نظر شدند و قراردادهای جدید را در هیات های فوتبال استان ها به ثبت رساندند.

در این میان، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد، با گذشت چهار روز از آغاز زمان قانونی نقل و انتقالات، یا هنوز وارد مرحله بازاریابی نشده و یا چراغ خاموش به دنبال بازیکنان مد نظر کادر فنی است و البته در این مورد هیچ اطلاع رسانی نشده است.

تنها تیمی که در این مدت عملکرد قابل قبولی داشته، تیم دوم جدول یعنی گیتی پسند اصفهان است که قرارداد فرهاد فخیم بازیکن مس سونگون را به طور رسمی ثبت کرد و علاوه بر آن، ۲ بازیکن تیم های امید و جوانان را به جمع تیم بزرگسالان اضافه کرد.

این اقدام قهرمان فصل قبل نشان داد که این تیم به راحتی تسلیم مدعیان نخواهد شد و میدان را برای مس سونگون و دیگر مدعیان خالی نخواهد کرد، بلکه هنوز در سودای تکرار و دفاع از عنوان قهرمانی است.

مس سونگون در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتسال بازیکن جدید می‌گیرد؟

مس سونگون در رقابت های نیم فصل و در مصاف با برخی تیم های هم سطح، نشان داد که نقطه ضعف هایی دارد و باید آنها را رفع و برخی نقاط را نیز تقویت کند، این تیم در مصاف با گیتی پسند در اصفهان به رغم همه حواشی ایجاد شده در آن بازی، در نیمه دوم کنترل بازی را از دست داد و با نتیجه هفت بر سه مغلوب شد و برای جلوگیری از تکرار چنین نتیجه هایی در نیم فصل دوم، باید هرچه زودتر بازیکنان مورد نظر را وارد ترکیب تیم کند.

شاگردان اسماعیل تقی پور در دور رفت مسابقات و از مجموع ۱۳ بازی که انجام دادند در ۹ بازی به برتری رسیدن و نتیجه ۲ بازی را واگذار کردند و با ۳۳ امتیاز و با اختلاف ۲ امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر ایستادند، زدن ۶۳ گل و در مقابل دریافت ۳۴ گل، نشان می دهد که این تیم در کار دفاعی مشکل دارد و در ترکیبش باید از بازیکنانی استفاده کند که در کنار تهاجمی بودن و داشتن شم گلزنی بالا، دفاع خوب را نیز بلد باشند.

مسی ها که قهرمان نیم فصل شدند خوب می دانند که برای قهرمان نیم فصل جام نمی دهند و باید برای یک نیم فصل دیگر برنامه ریزی داشته باشند و این مستلزم به خدمت گرفتن بازیکنانی با ویژگی های درگیری و جنگندگی بالاست و کادر فنی تیم باید این موضوع را جدی بگیرند.

نماینده ورزقان در لیگ برتر و پرافتخارترین تیم این رقابت ها، ۱۳ بازی سخت و فینال گونه پیش رو دارد و برای کسب پنجمین قهرمانی باید روی تک تک این بازی ها برنامه ریزی شود، همه شرایط برای قهرمانی چندین باره این تیم فراهم است زیرساخت ها مناسب است، کادر فنی کار بلد است، بازیکنان انگیزه بالایی دارند و همه چیز برای چهارمین قهرمانی این تیم مهیاست.

مس سونگون در نیم فصل اول در تمامی ۶ بازی خانگی صاحب برتری شد اما از هفت بازی خارج از خانه نتیجه دو بازی مقابل گیتی پسند و گهر زمین را واگذار کرد و در پنج بازی برنده بازی شد، در دور برگشت این تیم در هفت بازی در خانه و در ۶ بازی در خارج از خانه به مصاف حریفان می رود.

مس سونگون در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتسال بازیکن جدید می‌گیرد؟

نزدیک به ۵۵ درصد ۳۳ امتیازی که مس سونگون در دور رفت گرفت در وضعیت میزبان بوده و ۴۵ درصد در وضعیت مهمان، این تیم در بازی های خانگی نباخته، ۶۸ درصد ۳۴ گلی که این تیم خورده در وضعیت مهمان بوده و ۵۹ درصد ۶۳ گلی که زده در خانه به ثبت رسیده و میانگین گل های این تیم برای هر بازی ۴.۸۵ و میانگین گل های دریافتی در هر بازی نیز ۲.۴۶ گل است.

این تیم در دور رفت مسابقات به ترتیب از هفته اول تا سیزدهم در مصاف با زندی بتن کلاردشت ۶ بر ۲ پیروز شد، چیپس کامل مشهد را هشت بر سه شکست داد، سه بر یک از گهر زمین سیرجام شسکت خورد، یک بر صفر مقاومت البرز را برد، هفت بر یک بر سفیر گفتمان تهران چیره شد، صنایع پشتیبان هرمزگان را هفت بر چهار از پیش رو برداشت، قند کاترین آمل را پنج بر دو مغلوب کرد، چهار بر سه از سد فرش آرا مشهد گذشت، فولاد زرند ایرانیان را چهار بر یک مغلوب کرد، کراپ الوند ایرانیان را چهار بر سه برد، هفت بر دو آنا صنعت پاسارگاد قم را شکست داد، هفت بر سه مغلوب گیتی پسند شد و شش بر یک سن ایچ ساوه را شکست داد و و با ۳۳ امتیاز از ۱۳ بازی قهرمان نیم فصل شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=49700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.