4

انعقاد قرارداد خرید ۶۰ دستگاه اتوبوس جدید در تبریز

  • کد خبر : 46149
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
انعقاد قرارداد خرید ۶۰ دستگاه اتوبوس جدید در تبریز
شهردار تبریز گفت: اقدامات خوبی در حوزه خرید اتوبوس انجام گرفته و هفته آینده قرارداد خرید ۶۰ دستگاه اتوبوس جدید منعقد می‌شود.

به گزارش تبریزمن، خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی یعقوب هوشیار با تاکید بر ضرورت صرفه جویی و کاهش هزینه‌های جاری یادآور شد: مقدمات خرید ۶۰ دستگاه کامیون برای صرفه‌جویی در هزینه کرایه حمل و نقل مصالح مربوط به طرحهای عمرانی نیز در حال انجام است.

وی در خصوص آسفالت ریزی معابر شهری اظهار کرد: برای ایجاد توازن عملیات عمرانی در سطح شهر بودجه آسفالت اساسی مناطق یک، پنج و دو به مناطق ۱۰ و ۶ و ۷ اختصاص یافته است.

شهردار تبریز افزود: در ۱۵ سال اخیر هیچ خودرویی برای آتش‌نشانی خریداری نشده است و پیگیر خرید ماشین‌آلات جدید آتش‌نشانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تامین اقلام مورد نیاز نیرو‌های آتش نشانی تبریز تجهیزات فردی آتش‌نشانی در سال جاری خریداری شده است.
هوشیار ادامه داد: تأمین منابع عمرانی در پیش‌بینی بودجه از محل فروش املاک بوده و برای تسریع در روند اجرای پروژه‌ها، ساختار شکست پروژه را طراحی و به زیرمجموعه‌ها تکلیف کردیم.

وی افزود: مگاپروژه عتیق به‌رغم تزریق منابع مالی در چند سال گذشته راه به جایی نبرده و در دو هفته آتی در فاز اول و دوم این طرح روزشمار نصب خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=46149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.