9
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

کرسی‌های آزاد اندیشی جزو موضوعات حیاتی دانشگاه‌ها است

  • کد خبر : 46256
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی جزو موضوعات حیاتی دانشگاه‌ها است و اگر فضای گفت‌وگو فراهم شود شاهد بروز اتفاقات مبارک در دانشگاه‌ها خواهیم بود.
روح الله متفکر آزاد - خبرگزاری بازار

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی جزو موضوعات حیاتی دانشگاه‌ها است و اگر فضای گفت‌وگو فراهم شود شاهد بروز اتفاقات مبارک در دانشگاه‌ها خواهیم بود.

به گزارش تبریزمن، روح‌الله متفکر آزاد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فضای گفت‌وگو و صحبت‌های چند طرفه نه تنها امکان بیان نظرات گوناگون را مهیا می‌کند، بلکه باعث آرامش بخش بودن آن به فضای اندیشه و سیاسی دانشگاه ها می‌شود.

وی ادامه داد: با وجود فضای کرسی آزاد اندیشی می‌توان حس منطق اندیشی را در سطح دانشگاه‌های کشور به وجود آورد.

وی خاطرنشان کرد: در دانشگاه‌ها نیازمند شنیدن و گفتن هستیم و این ضرورت موجب می‌شود بستری برای آن آماده کنیم که امیدواریم در این راستا موفق عمل کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس تاکید کرد: خوشبختانه کرسی‌های آزاداندیشی برای اولین بار، ابتکار شخص رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها بود و تجربه این را نیز خود ایشان در دانشگاه تهران داشتند که بعدها در باقی دانشگاه‌های کشور اجرایی شد.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه‌های ما کاملاً فهیم و دارای اندیشه و دیدگاه سازنده می‌باشند که شاید در مواقعی مخالف به نظر آیند اما این اختلاف باید در بستر مناسب کرسی‌های آزاداندیشی برگزار شود و موجب پیشرفت و رشد کشور گردد.

متفکر آزاد در پایان گفت: دانشگاه جایی برای تبادل اندیشه و افکار است و باید در داخل دانشگاه برنامه‌های جامع برای پیشرفت و موفقیت اجرایی شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=46256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.