2

برگزاری ۲۲۰ برنامه با شعار «ایران قوی» برای دانش‌آموزان قزوینی

  • کد خبر : 46466
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
برگزاری ۲۲۰ برنامه با شعار «ایران قوی» برای دانش‌آموزان قزوینی
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: هفته‌ی بسیج دانش‌آموزی از جمعه ششم آبان‌ماه با شعار ایران قوی آغاز شده و با ۲۲۰ عنوان برنامه متنوع تا روز جمعه ۱۳ آبان ادامه خواهد داشت.

به گزارش تبریزمن، سرهنگ ابراهیم رسولی‌فرد در نشست خبری که امروز پنج شنبه پنجم آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف در محل سپاه استان قزوین برگزار شد،  اظهار کرد: به‌مناسبت روز دانش‌آموز هفته‌ی بسیج دانش‌آموزی را از جمعه ششم آبان‌ماه با شعار ایران قوی آغاز کرده و برنامه‌ها تا روز جمعه ۱۳ آبان ادامه خواهد داشت.

۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است

وی گفت: ۲۲۰ عنوان برنامه در طول هفته بسیج دانش‌آموزی در سراسر استان قزوین انجام خواهد شد تا به راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یعنی ۱۳ آبان برسیم که همه مردم استان قزوین از اقشار مختلف دانش‌آموزان، معلمان، اساتید، حقوقدانان، بازاریان و اصناف در این برنامه حضور یافته و علیه استکبار و دیکتاتور جهانی اعلام موضع خواهند کرد و یک‌بار دیگر صدای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در سراسر ایران طنین‌انداز خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با تاکید بر اهمیت هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: در این هفته بر تربیتِ جوانِ مومن و انقلابیِ پای‌کار تاکید خواهد شد.

وی با توجه به حوادث و اتفاقات اخیر کشور و برنامه‌ریزی دشمن برای هدف قراردادن دانش‌آموزان گفت: دشمن در تلاش است از روحیات نسل جوان سوء استفاده کرده و با القای ناامیدی و بهره‌گیری از شعارهای جذاب در فضای مجازی جوانان را به سمت خود بکشد.

رسولی‌فر خاطرنشان کرد: فرصت هفته بسیج دانش‌آموزی و ۱۳ آبان زمان مناسبی برای بیان اهداف دشمنان و مبارزه با برنامه‌های آنان است. باید از ظرفیت این هفته برای معرفی بسیج و انقلاب به دانش‌آموزان استفاده کرد، باید امیدآفرینی کنیم تا روحیه استکبارستیزی و نشاط بیش از پیش در بین دانش‌آموزان تقویت شود.

روز دانش‌آموز فرصت ترویج فرهنگ ایثار در میان نسل‌جوان است

وی خاطرنشان کرد: گسترش و تقویت روحیه و فرهنگ انقلابی و جهادی راه علاج و خروج از مشکلات کشور است. باید روحیه ایثار و شهادت‌طلبی را در بین نسل جوان ترویج کنیم که بهره‌گیری از جهاد تبیین، روشنگری، بصیرت‌افزایی و بیان واقعیت‌های نظام و شکست هیمنه‌ی پوشالی دنیای استکبار، صحیح‌ترین راه برای دستیابی به این اهداف است.

در ادامه مسئول بسیج دانش‌آموزی استان‌قزوین در تشریح برنامه‌های این هفته گفت: از جمله این برنامه‌ها دیدار و ملاقات دانش‌آموزان با مسئولان عالی‌رتبه استان، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، فرماندهان سپاه و مدیران آموزش و پرورش است تا چهره به چهره سوالات و ابهامات خود در حوزه‌های مختلف را مطرح کرده و پاسخ‌های قانع کننده، صریح و شفافی را از مسئولان دریافت کنند.

راهیان پیشرفت بستر آشنایی نسل جوان با دستاوردهای نظام است

وی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه راهیان پیشرفت عنوان کرد: راهیان پیشرفت بازدید دانش‌آموزان از مراکز تولیدی، کارخانجات، شرکت‌ها و مراکز پژوهشی است تا از نزدیک با پیشرفت و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران آشنا شده و کارآمدی نظام را لمس کنند.

سرهنگ رسولی‌فر خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های ورزشی متنوع برای دانش‌آموزانی که سرشار از شور و هیجان هستند از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است، طناب‌کشی، کوهپیمایی، فوتسال و رشته‌های مختلف دیگر که دانش‌آموزان به‌صورت انفرادی و گروهی در آن حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: برنامه شاخص دیگر قرائت بیانیه‌ی بسیج دانش‌آموزی از تریبون نمازهای جمعه سراسر استان قزوین است که توسط دانش‌آموزان پیش از خطبه‌های نماز جمعه انجام خواهد شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان‌قزوین ادامه داد: تجدید عهد و میثاق با شهدا و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار و ملاقات با نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه جمعه سراسر استان، تهیه و تولید نماهنگ هم آوا، تهیه و تولید کلیپ با موضوع معرفی دستاوردها و توفیقات علمی، ورزشی  تربیتی، آمادگی دفاعی و هنری دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان قزوین است.

وی در پایان افزود: تهیه و تولید محتوا در قالب کلیپ، عکس، دلنوشته و فایل صوتی در خصوص موضوعاتی همچون جنایت‌های آمریکا علیه ملت ایران، معرفی دستاوردهای انقلاب و کشور موفقیت‌ها و توفیقات، پرده برداشتن از نیات دشمنان ایران و انقلاب و بیانات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جوانان دانش‌آموز و نخبگان از جمله برنامه‌هایی است که توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی برای فرزندان استان قزوین تدارک دیده شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=46466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.