3

تقابل لیگ برتری تراکتور – ملوان پس از ۶ سال

  • کد خبر : 46427
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
تقابل لیگ برتری تراکتور – ملوان پس از ۶ سال
تیم های فوتبال تراکتور - ملوان در هفته یازدهم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاهی ایران پس از دوری ۶ ساله تیم بندر انزلی از این رقابت‌ها، پنجشنبه این هفته برای هفدهمین بار رو در روی هم قرار می‌گیرند.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا، از آخرین مصاف این ۲ تیم در فصل پانزدهم رقابت های لیگ برتر که با عنوان چهارمی تراکتور و سقوط ملوان همراه بود ۶ فصل می گذرد، در این دیدار که نهم اردیبهشت سال ۱۳۹۵ در تبریز برگزار شد تیم میزبان با نتیجه چهار بر ۲ و با درخشش فرزاد حاتمی در این بازی مهمان شمالی خود را شکست داد و این بهترین برد تراکتور مقابل ملوان در ادوار مختلف لیگ برتر بود.

تراکتور در دیدار رفت این فصل از رقابت های نیز موفق شده بود با یک گل ملوان را شکست دهد.

در ادوار مختلف لیگ برتر دو تاکنون ۱۶ بار رو در روی هم قرار گرفته اند که نتیجه این بازی ها هفت برد برای تراکتور، ۲ برد برای ملوان و هفت تساوی برای ۲ تیم بوده است.

در این بازی ها تراکتوری ۲۰ توپ از خط دروازه ملوانی ها عبور داده اند و در مقابل ۱۵ گل نیز دریافت کرده اند.

بهترین برد تیم ملوان به فصل اول رقابت های لیگ برتر و نتیجه سه بر صفر در انزلی باز می گردد که با حذف و سقوط تراکتور به لیگ دسته یک نیز همراه شد، دومین برد ملوانی ها نیز در فصل دهم و باز در ملوان بود که با نتیجه دو بر صفر خاتمه یافت.

بردهای تراکتور مقابل ملوان نیز در فصل نهم با نتیجه ۲ بر یک در تبریز، فصل دهم با نتیجه ۲ بر صفر در تبریز، فصل یازدهم با نتیجه ۲ بر صفر در تبریز، فصل دوازدهم با نتیجه یک بر صفر در تبریز، فصل چهاردهم یک بر صفر در تبریز و فصل پانزدهم هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت به ترتیب با نتایج یک بر صفر در انزلی و ۴ بر ۲ در تبریز رقم خورده است.

ملوان در هشت بازی خارج از خانه مقابل تراکتور موفق به کسب برتری نشده و تنها به ۲ تساوی در دوره های اول و سیزدهم مقابل این تیم در تبریز دست یافته و پنج تساوی دیگر ۲ تیم در ادوار لیگ در انزلی ثبت شده است و در واقع از آخرین امتیاز ملوان در تبریز هشت سال می گذرد.

تقابل لیگ برتری تراکتور - ملوان پس از ۶ سال

۱۲ سال از آخرین برد ملوان در تبریز می گذرد

آخرین باری که ملوان در تبریز موفق به کسب برتری مقابل تراکتور شد در سال ۸۹ و در جریان رقابت های جام حذفی بوده که با توجه به تساوی ۲ تیم در وقت های قانونی، این تیم ملوان بود که در ضربات پنالتی به برتری رسید و تراکتور را حذف کرد.

۴۷ سال نیز از آخرین برد ملوان در تبریز در وقت های قانونی بازی می گذرد زمانیکه دو تیم در سال ۱۳۵۴ در باغشمال تبریزمقابل هم قرار گرفتند و این تیم ملوان بود که با حساب دو بر یک برنده شد.

در مجموع ۲۱ تقابل رسمی ۲ تیم در جریان مسابقات تخت جمشید، جام قدس، لیگ آزادگان، جام حذفی و لیگ برتر، تراکتور ۱۳بار و ملوان یک بار به برتری رسیده اند و نتیجه هفت بازی نیز مساوی شده است.

تقابل لیگ برتری تراکتور - ملوان پس از ۶ سال

استارت تراکتوری های برای بازی با ملوان

شاگردان قربان بردیف پس از بازی سختی که مقابل سپاهان داشتند و چهار بر ۲ مغلوب شدند تمرینات خود را از روز یکشنبه و زیر نظر کادر فنی از سرگرفتند.

تمرینات تراکتوری ها دیروز و امروز نیز ادامه دارد و فردا آخرین جلسه تمرینی این تیم در ورزشگاه شهید سلیمانی (بنیان دیزل) برگزار می شود تا تیم برای انجام مسابقه در روز پنجشنبه این هفته آماده شود.

دیدار تیم های تراکتور و ملوان پنجشنبه / پنجم آبان / از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می شود.

تراکتور با ۱۴ امتیاز از ۱۰ بازی در رده ششم و ملوان با ۵ امتیاز از ۹ بازی در رده پانزدهم جدول قرار دارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=46427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.