2

آشوب و اغتشاش بازهم قربانی گرفت/ امروز در زاهدان چه گذشت؟

  • کد خبر : 46647
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
نماز جمعه امروز زاهدان با امنیت و آرامش برگزار شد و نمازگزاران مسجد مکی بعد از اقامه نماز برای دقایقی راهپیمایی کردند و سپس به خانه‌هایشان رفتند. اما عده‌ای از اراذل و اوباش مانند هفته گذشته در خیابان‌های مختلف شروع به سنگ پراکنی، آتش زدن لاستیک‌ها و ایجاد ناامنی کردند، همچنین تعدادی از آشوبگران در اغتشاشات امروز از پشت بام‌ها به سمت مردم و نیروهای امنیتی شلیک می‌کردند که متاسفانه یک کودک کشته شد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری فارس، نماز جمعه زاهدان در هر دو مصلای قدس و مصلای مسجد مکی با امنیت و آرامش برگزار شد.

نمازگزاران مسجد مکی بعد از اقامه نماز در خیابان اطراف مسجد راهپیمایی کردند و شعار داده و سپس به خانه‌هایشان رفتند.

اما عده‌ای از اراذل و اوباش مانند هفته گذشته در خیابان‌های مختلف از جمله خیام، مدرس و کوثر شروع به سنگ پراکنی، آتش زدن لاستیک‌ها و ایجاد ناامنی کردند که با حضور به موقع نیروهای امنیتی، فضای شهر در کنترل است.

به گفته شاهدان عینی در فرایند آرام سازی فضای آشوب چند نفر از پرسنل انتظامی مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. صدای تیراندازی در خیابان‌های اطراف مسجد مکی از جمله خیابان خیام شنیده می‌شد.

تعدادی از آشوبگران در اغتشاشات امروز از پشت بام‌ها به سمت مردم و نیروهای امنیتی شلیک می‌کردند. در اغتشاشات امروز زاهدان متاسفانه یک کودک کشته شد که از ناحیه سر هدف قرار گرفته است. در درگیری‌های چند هفته گذشته زاهدان آشوبگران از سلاح‌های جنگی و ساچمه‌ای استفاده کرده‌اند.

هم اکنون فضای شهر آرام و به گفته منابع امنیتی روند دستگیری و مقابله با اراذل و اوباش همچنان ادامه دارد.

شورای تامین استان نیز اعلام کرد: علی‌رغم تذکرات امام‌جمعه مسجد مکی زاهدان، متاسفانه عده‌ای افراد فرصت‌طلب برای ایجاد اغتشاش و ناامنی وارد خیابان‌های اطراف شده که در این میان با شلیک افراد ناشناس، تعدادی از شهروندان و نیروهای حافظ امنیت مجروح شدند.

در روزهای اخیر همزمان با ایجاد ناامنی ها، مردم خواهان پایان مماشات با اغتشاشگران شدند. ظهر امروز صدها هزار نفر بعد از نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی حمله تروریستی به شاهچراغ را محکوم و خواستار بر خورد با کسانی که امنیت را خدشه دار می‌کنند، شدند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=46647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.