10

نیروهای امنیتی و انتظامی با عوامل فتنه و اغتشاشگران برخورد قاطع و جدی داشته باشند

  • کد خبر : 46582
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
نیروهای امنیتی و انتظامی با عوامل فتنه و اغتشاشگران برخورد قاطع و جدی داشته باشند
خانه احزاب ایران در پیامی وقوع جنابت تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (علیه السلام) را تسلیت گفت و نوشت: حفظ جان، مال، ناموس و امنیت شهروندان ایرانی خط قرمز نظام است و نیروهای امنیتی و انتظامی با عوامل فتنه و اغتشاشگران برخورد قاطع و جدی داشته باشند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری فارس، خانه احزاب ایران در پیامی وقوع جنایت تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (علیه السلام) که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الیوم یئس الذین کفروا من دینکم فلاتخشوهم و اخشون

تیراندازی و حمله‌ تروریستی به نمازگزاران حرم حضرت احمد بن موسی (ع) که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از زائران و نمازگزاران شد، در واقع انتقام کور استکبار شکست خورده و درمانده‌ آمریکایی – صهیونیستی از مردم و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بود.

تروریست‌های وهابی تکفیری آمریکا ساخته پس از ناکامی در طراحی و اجرای ناآرامی‌های اخیر و عدم همراهی مردم ماموریت یافتند با ارتکاب این جنایت وحشیانه در شیراز و شهادت مردم بیگناه زمینه انتقام از ملت انقلابی ایران را برای اربابانشان فراهم نمایند.

مدعیان دروغین حقوق بشر و جنایتکاران غربی – صهیونیستی که خود داعش را پرورانده‌اند و به جان جهان اسلام روا کرده‌اند در این حادثه تروریستی بار دیگر عداوت و قساوت خود را نشان دادند و عاملان، طراحان و آمران این جنایت بدانند در آینده‌ای که دور نیست قصاص خواهند شد.

خانه احزاب ایران ضمن محکوم نمودن این جنایت و عرض تسلیت به ملت عزیز ایران، خانواده‌های داغدار، رهبری معظم انقلاب و ساحت مقدس امام زمان (عج)، از نیروهای امنیتی و انتظامی می‌خواهد با عوامل فتنه و اغتشاشگران برخورد قاطع و جدی داشته باشند و یادآوری می‌کند حفظ جان، مال، ناموس و امنیت شهروندان ایرانی خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است.

چهارم آبان روز شهادت عزیزانمان در شیراز و در حرم حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) به عنوان سند جنایت آمریکا در حافظه ملت ما ثبت شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=46582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.