3

مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید امیر کمندی/ سردار پورجمشیدیان:‌ شهید کمندی نهایت تلاش خود را برای ایجاد امنیت انجام داد

  • کد خبر : 46759
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید امیر کمندی/ سردار پورجمشیدیان:‌ شهید کمندی نهایت تلاش خود را برای ایجاد امنیت انجام داد
مراسم تشییع و وداع با پیکر سرهنگ دوم پاسدار شهید امیر کمندی صبح امروز (شنبه هفتم آبان) در ستاد نیروی زمینی سپاه پاسداران برگزار شد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم تشییع و وداع با پیکر سرهنگ دوم پاسدار شهید امیر کمندی صبح امروز (شنبه هفتم آبان) با حضور حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، سردار روح‌الله نوری جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار مجید خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران و جمعی از فرماندهان نیروی زمینی سپاه در ستاد کل نیروی زمینی سپاه پاسداران برگزار شد.

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ درباره نحوه شهادت شهید امیر کمندی که توسط اغتشاشگران به شهادت رسید،‌ گفت:‌ عزیز ما جناب سرهنگ پاسدار امیر کمندی یکی از جوانان نخبه و چهره های علمی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند و در میان همکاران و خانواده‌شان به حسن خلق مشهور بود.

وی افزود: شهید کمندی یکی از جوانان عزیزی بود که با عشق خدمت به مردم و سپاه و بسیج وارد این عرصه شد. این شهید عزیز نهایت تلاش خود را برای پیشرفت کشور و ایجاد امنیت انجام داد.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به نحوه شهادت شهید کمندی گفت:‌ چهارشنبه شب بود که این شهید عزیزمان در حالی که اغتشاشگران تلاش می‌کردند که برای مردم مزاحمت ایجاد کنند در مقابل آن‌ها ایستادگی و جانش را فدا کرد.

وی ادامه داد: شهید کمندی در مقابل حمله اغتشاشگران هیچ سلاحی حتی باتوم در اختیار این شهید قرار نداشت و مورد هجمه اغتشاشگران قرار گرفت و به صورت مظلومانه‌ای جان خود را فدای انقلاب و کشور کرد.

 معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در پایان خاطرنشان کرد: شهادت عشق همه پاسداران به ویژه جوانان سپاه است که جان خود را فدای اسلام عزیز و مردم عزیز کنند. این شهید نیز به نهایت آرزوی خود که فداکاری برای امنیت مردم بود،‌ رسید.

 

در این مراسم، مداح اهل بیت عصمت و طهارت در مقام شهید مدیحه‌سرایی کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=46759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.